“God mat!”
Anmeldelse av Art Café Bistro

Art Café Bistro
Vurdert som nr. 3 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat! Finnbiffen og reinsdyrfileten var helt fantastisk. Og god husets vin!
Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Om man skal påpeke noe negativt var det at kaffemaskinen bråkte veldig under spisingen. Men alt i alt veldig bra!! Anbefales virkelig!!

1  Takk, annehL5155SG
Nicolae T, Owner på Art Café Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2021

Hei, reinkjøttet vårt blir satt stor pris på og vi er glade for at du også fikk prøve det. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.
Håper å se deg igjen snart!

Art Cafe Bistro Team.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Autentisk hjemmelaget mat. Vi prøvde tomatsuppe med gorgonzola, pastaretter og reinsdyr m/fløtegratinerte poteter.
Raust av alt og ikke noe jåleri - god mat og nydelig service!

Takk, vingeren

Hallo!
Takk for denne høyt vurderte anmeldelsen. Vi elsker å høre at våre kunder har vært fornøyd med tjenestene våre og likte våre hjemmelagde retter. Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 21. juli 2021

Med en gang du går innom restauranter legger du merke til at den har høy standard på mat og service! Cozy plass og vi ønsker å komme tilbake igjen!

Takk, GloGlo123

Hallo! Vi prøver alltid å holde de høyeste standardene og yte den beste servicen til våre kunder. Takk for den flotte anmeldelsen. Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget mat, delikat servering - koselig sted med personlighet.Her kommer vi tilbake ved neste Tromsø besøk !

Takk, Monikasolberg

Hei! Vi kan ikke vente med å se deg igjen. Det er hyggelig å høre at du synes atmosfæren vår er koselig og med personlighet. Takk for at du tok deg tid til å sende en anmeldelse.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt imot og akkurat når vi kom var det flere bord ledige, selv om det fort ble fullt på alle bord. Vi spiste dagens som var reinsdyr stek med fløtepoteter, utsøkte smaker og flott lagt opp. Vi hadde også broccoli suppe, med knall godt brød! God ostekake til dessert! Alt i alt knall godt! Vil absolutt anbefale denne lille restauranten

Takk, tjaum
Nicolae T, Owner på Art Café Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2021

Hallo! Vi prøver alltid å holde de høyeste standardene og yte den beste servicen til våre kunder. Vi er veldig glad av dere likte vår mat. Vi håper å se dere tilbake for å prøve de andre rettene vi har i menyen! Takk for den flotte anmeldelsen.

Reisende som så på Art Café Bistro, så også på

Har du vært i Art Café Bistro? Del dine erfaringer!