“Sjarmerende og intim ”
Anmeldelse av Art Café Bistro

Art Café Bistro
Vurdert som nr. 3 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Sjarmerende restaurant hvor en føler seg velkommen. Vi bestilte ørret og finnbiff og begge retter smakte fantastisk. Anbefales!

Takk, jcwaterfall72
Nicolae T, Owner på Art Café Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2021

Hei!

Vi er glad at du følte deg velkommen i vår kjære Bistro. Alt vi serverer er hjemmelagd, så det er flott at du hadde tiden til å prøve noen av våre retter.

Håper å se deg igjen,

Art Café Bistro Team

Anmeldt 7. august 2021

Jeg hadde bare to dager i Tromsø – og endte til slutt opp her. Det er helt tydelig at de som driver det elsker hva de holder på med. Alt kjentes gjennomtenkt – drikken ble servert på små fat, med vann fylt med sitron og appelsin uten at man trengte spørre. Også brød med hjemmelaget, og sinnsykt godt, smør kom på bordet. Pasta Bolognesen var nydelig – og dette er faktisk det første stedet jeg har vært hvor servitøren skjønner at man trenger MYE parmesan. Det eneste, om noe, må være at det kanskje var litt lite mat. Men med digg brød til, ble jeg likevel mett og veldig glad! Dra hit om dere ønsker å spise digg mat som er laget av kjærlighet :-D

Takk, Enilorakk
Nicolae T, Owner på Art Café Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2021

Hei, vi har tenkt mye på små detaljer og vi er glade for at du likte DEM og våre hjemmelagde spesialiteter. Vi elsker å lese slike positive anmeldelser, og vi takker deg for det!

Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 30. juli 2021

Avla dette stedet et besøk for en lunsj med familien. Vi merket med en gang at det var klasse over dette stedet. Maten smakte fortreffelig, og alle var fornøyde. Så fornøyde at vi kom tilbake en senere dag for en ny lunsj .Også den var smakfull og innholdsrik.
Neste gang vi er i Tromsø kommer vi sikkert tilbake til stedet her.

Takk, kprivat

Hei, det er fantastisk at dere likte maten og humøret vårt så godt at dere kom tilbake en gang til. Vi håper å se dere for tredje gang også.

Takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat! Finnbiffen og reinsdyrfileten var helt fantastisk. Og god husets vin!
Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Om man skal påpeke noe negativt var det at kaffemaskinen bråkte veldig under spisingen. Men alt i alt veldig bra!! Anbefales virkelig!!

1  Takk, annehL5155SG

Hei, reinkjøttet vårt blir satt stor pris på og vi er glade for at du også fikk prøve det. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.
Håper å se deg igjen snart!

Art Cafe Bistro Team.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Autentisk hjemmelaget mat. Vi prøvde tomatsuppe med gorgonzola, pastaretter og reinsdyr m/fløtegratinerte poteter.
Raust av alt og ikke noe jåleri - god mat og nydelig service!

Takk, vingeren

Hallo!
Takk for denne høyt vurderte anmeldelsen. Vi elsker å høre at våre kunder har vært fornøyd med tjenestene våre og likte våre hjemmelagde retter. Håper å se deg igjen snart!

Reisende som så på Art Café Bistro, så også på

Har du vært i Art Café Bistro? Del dine erfaringer!