Ulike måter å oppleve Tromsø Budget Tours på
Tromsø øl safari
26 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Tromsø øl safari

Vi brukte tre timer på en fantastisk rundtur i Tromsø. Var ikke klar over at det var så mye øl-historie i byen i tillegg til Mack. Guiden visste det meste om byen, bygg, folk og ikke minst øl.
Kan anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 354sveinr
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Tromsø øl safari

Flott omvisning og guiding av Bernard som hadde meget god kunnskap om øl og lokalhistorie på stedene vi passerte og skjenkestedene vi fikk smaksprøver på.

Takk, JoSo67
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Ghost Walk

Jeg var eneste deltager på denne touren i dag og fikk nyte godt av guide Asgeirs mange spennende spøkelseshistorier fra Tromsøs fjerne og nære fortid + hans gode kjennskap til annen byhistorie. Fin og mørk måte å bruke et par kveldstimer i Tromsø

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, JonKaa
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Vi hadde fohåndsbestillt ølsafari og møtte en hyggelig og kunnskapsrik guide som loset oss gjennom Tromsø sin ølhistorie. Vi fikk også kortversjon om Tromsø sine severdigheter gjennom vandringen i gatene. Inkludert i turen er også rikelige smaksprøver på øl, 10-12 sorter og opprinnelsen for desse. Anbefales på det varmeste om du har tre timer til overs i Tromsø, f.eks på nordgående rute.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, 912arvidt
Anmeldt 9. juli 2016

Jeg hadde akkurat ankommet Tromsø for første gang da jeg ble med på denne turen. Guiden var svært kunnskapsrik om byen, øl kultur og historie. Bryggsjefen på Graff brygghus var også et hyggelig innslag, som delte kunnskap om prosessen og historien til det kompakte bryggeriet med sjel og godt øl. Turen anbefales, og gir et glimrende utgangspunkt for resten av Tromsø besøket. Hilsen hjemmebrygger fra Sør.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, kennethh191