“Veldig bra service”
Anmeldelse av Suvi

Suvi
Vurdert som nr. 12 av 144 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Hei, vi er en nyoppstartet Restaurant i hjertet av Tromsø. Vi serverer nydelig sushi og autentisk vietnamesisk mat som er basert på ferske gode råvarer. Vi håper at nettopp du stikker innom for en god og smakfull opplevelse!
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig bra kundeservice! Kommer definitivt hit nestegang! Vi får også airline rabatt så ta med crewkortet ditt!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, kristinypm
SuviTromso, Manager på Suvi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen! utrulig hyggelig å høre :)

Suvi manager

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye spennede om Suvi.
Derfør bestemte vi oss før og prøve ut denne plassen, veldig koselige lokaler, oppmerksomme kelnere, maten smakte utmerket. Vi kommer garantert tilbake

Takk, raymondh104
SuviTromso, Leder  på Suvi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Raymond! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, håper å se dere igjen snart :-)

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte take away for fire med vegetar sushi, indrefilet og 30 stk sushi kombopakke. Da vi kom hjem viste det seg at kun 15 av 30 sushibiter var med. Heldigvis var veien tilbake kort. Suvi håndterte situasjonen med glans!! Full refusjon og beklagelse med en hyper rask leveranse! Imponerende! Alle kan gjøre feil, men veldig få retter opp som Suvi! Maten var fantastisk! Litt dyr sushi men veldig god og av høy kvalitet!! Suvi anbefales!

Takk, 277steinm

Hei Stein! Så bra alt ble ordnet opp i og at maten falt i smak! Vi jobber hardt hver dag for å gjøre alle våre gjester fornøyde :-)

Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en set-meny for 2 pers m vin v siden av og vi var veldig fornøyd!God beliggenhet (sentralt), god service & god mat - anbefales!!

1  Takk, 469rebekkab

Hei Rebekka! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Vi er veldig glade for at dere var fornøyde etter besøket hos oss :-)
Håper å se dere igjen snart!

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. Velsmakende. Betjeningen var fantastiske. Fint for rullestolbruker. Viktig å bestille bord på forhånd. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, grovalle

Hei grovalle! Tusen takk for hyggelige ord etter ditt besøk hos oss! Håper å se deg igjen snart!

Julie, Suvi

Reisende som så på Suvi, så også på

Har du vært i Suvi? Del dine erfaringer!