“En asiatisk perle i nordens Paris ”
Anmeldelse av Suvi

Suvi
Vurdert som nr. 13 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Hei, vi er en nyoppstartet Restaurant i hjertet av Tromsø. Vi serverer nydelig sushi og autentisk vietnamesisk mat som er basert på ferske gode råvarer. Vi håper at nettopp du stikker innom for en god og smakfull opplevelse!
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi tok en set meny, og angrer ikke på det. Fantastisk spennende smaker, fra forrett til dessert. Kjempehyggelig personale, dette er et sted de tromsøværingene bør besøke så raskt som mulig. Her blir det kø.

1  Takk, 117jans

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bestilte set meny og tapas meny. Svært godt og velsmakende! Veldig godt! Rause porsjoner. Hyggelig servitør. Stort trykk både med gjester og take away, så de slet med logistikken. Vi satt veldig lenge og ventet på vår mat. En tålmodighets prøve og sitte og vente, men maten veide opp for dårlig logistikk. Kommer gjerne igjen!

Takk, 778trineh
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Suvi! Har man lyst på veldig god sushi så e det hit man drar! Fått oppleve suvi flere ganger no. Å dæm skuffer liksom aldri med den maten! Sp glad at det finns sushi til veganere å! Å det så flott! Æ å kona endte me å spise her hver kveld når vi va innom Tromsø før en helgetur! Å æ glæde mæ å spise sushien dpkkers igjen når vi tar en til helgetur dit!

Dato for besøk: april 2021
Takk, sakoria
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk innom Suvi første kvelden i Tromsø. Utslitte etter våkenatt på Hurtigruta. Det var den nærmeste restauranten til hotellet. Vi var svært fornøyde med maten og servicen. Endte derfor opp med å spise der 4 av 6 kvelder i Tromsø. Fantastisk smak laget på ordentlige råvarer. Anbefales!

Takk, Rune A
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra sted for sushi, maki etc, faktisk helt i toppen i Norge. Maki med fritert kongekrabbe var helt fantastisk. Noe gå på på varmrettene, crispy duck bør være nettopp det, crispy. Totalopplevelsen var likevel meget bra. Meget oppmerksomt og hyggelig betjening.

Takk, Roam06346357387
Suvi A, Markedsføring på Suvi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei og takk for tilbakemeldingen :)
Hyggelig å høre at du liker vår mat.
På menyen vår har vi ikke crispy duck, men roasted duck, derfor er den ikke crispy.

Reisende som så på Suvi, så også på

Har du vært i Suvi? Del dine erfaringer!