“God mat med spennende smaker”
Anmeldelse av Suvi

Suvi
Vurdert som nr. 11 av 137 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Hei, vi er en nyoppstartet Restaurant i hjertet av Tromsø. Vi serverer nydelig sushi og autentisk vietnamesisk mat som er basert på ferske gode råvarer. Vi håper at nettopp du stikker innom for en god og smakfull opplevelse!
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde sushi og wok. Begge deler var veldig bra. Ble god og mett av porsjonene. Spennende smaker. Tok taxi fra flyplassen hit i løpet av en mellomlanding og det var verdt turen :)

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, jtnilsen

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Hentet takeaway til familien i dag. Sushi, kylling og indrefilet av okse. God 'sting' i maten med deilige grønnsaker perfekt woket og gode smaker. Anbefales på det varmeste.

Takk, wiggob696
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi tok en set meny, og angrer ikke på det. Fantastisk spennende smaker, fra forrett til dessert. Kjempehyggelig personale, dette er et sted de tromsøværingene bør besøke så raskt som mulig. Her blir det kø.

1  Takk, 117jans
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Bestilte set meny og tapas meny. Svært godt og velsmakende! Veldig godt! Rause porsjoner. Hyggelig servitør. Stort trykk både med gjester og take away, så de slet med logistikken. Vi satt veldig lenge og ventet på vår mat. En tålmodighets prøve og sitte og vente, men maten veide opp for dårlig logistikk. Kommer gjerne igjen!

Takk, 778trineh
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Suvi! Har man lyst på veldig god sushi så e det hit man drar! Fått oppleve suvi flere ganger no. Å dæm skuffer liksom aldri med den maten! Sp glad at det finns sushi til veganere å! Å det så flott! Æ å kona endte me å spise her hver kveld når vi va innom Tromsø før en helgetur! Å æ glæde mæ å spise sushien dpkkers igjen når vi tar en til helgetur dit!

Dato for besøk: april 2021
Takk, sakoria

Reisende som så på Suvi, så også på

Har du vært i Suvi? Del dine erfaringer!