Flott Bibliotek

Her kan en slå ihjel en time eller to vedå lese aviser og drikke kaffe. Barnevennlig nede i... les mer

Anmeldt 20. august 2021
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge
muy elegante

Anmeldt 5. januar 2021
hildura
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
612 anmeldelser
Anmeldt 5. januar 2021

Dett biblioteket ligger så bra til i byen,med god utsikt over byen. Vakker fasade,også da det er mørkt ute.en opplevelse for seg selg.

Dato for opplevelse: desember 2020
2  Takk, hildura
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Muligens det fineste bibliotek i nord. Et pent arkitektonisk bygg med flotte detaljer og perfekt beliggenhet.

Dato for opplevelse: november 2020
2  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 21. februar 2019

Trivelig bibliotek for stor og liten. De små holdt seg gjerne i underetasjen, mens lesehestene holdt til oppover. Flotte vindusflater og mye lys gjorde det ekstra trivelig å være der. En test jeg gjorde var å se på utvalget av sjakkbøker. Det var imponerende stort i forhold til andre bibliotek jeg har besøkt. Bra toalettfasiliteter. Sentralt beliggende i sentrum av Tromsø.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Reidar H
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Flott og svært interessant bygning med spennende arkitektur. Innvendig var det også morsomt å gå for både store og små.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 22. desember 2017

vi fant ut at vi ville gå inn der,,ikke bare se det utenifra.det var så fint inni der gitt.Verdt et besøk,,fra 3 etg var det fin utsikt.glad vi gikk inn der.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, hildura