“Styr unna!”

Oscarsborg Hotel & Spa Servering
Vurdert som nr. 406 av 504 Restauranter i Akershus
Beskrivelse: Oscarsborg Hotel & Spa byr på et variert utvalg av spisesteder i lokaler med særpreg og historisk sus. Restaurant Offisersmessa er en stilfull á la carte restaurant i hovedfortet, bygget i 1853. Bueganger, tykke mur- og steinvegger, flotte utspring og trapper bidrar til den spesielle atmosfæren. Åpen fredag og lørdag hele året. Bordbestilling! Etter at du har inntatt en godt måltid i Offisersmessa, kan du slappe av i festningens bar og salonger. Offisersmessa Bar er åpen fra 20.00 - 01.00. Offisersmessa Festsal har kapasitet til 120 personer. Her kan ditt selskap og kurs/konferanse-gjester nyte dagens 3-retters eller en av våre festmenyer. Deretter kan dere hygge dere som konger og dronninger i baren og selskapslokalene. Restaurant Forpleiningen har særpreget arkitektur og flott utsikt med sin nærhet til naturen, fjorden og Håøya. Menyen består av tradisjonsrik mat servert inne eller utendørs. Bordbestilling.
Anmeldt 19. juli 2021

Vi var tre voksne personer som bestilte lunsj. Nok av serveringspersonale, men alle var uoppmerksomme... Fikk tilslutt de to tapasfatene vi hadde bestilt, men de hadde nok stått ute i varmen en drøy time. Svett ost med harde skorper og pølse som svømte i sin egen olje. Da vi spurte etter en ekstra tallerken, fikk vi en kurv med brød... Måtte også mase på gafler og servietter. Helt håpløst - og ikke var tapasretten verd 270 kroner. Vi observerte og overhørte at de fleste andre gjestene klaget, sendte maten ut. Tror dette er den verste opplevelsen jeg har hatt på et spisested. Styr unna.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, kw910

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fulle av forventning inntok familien på fire restauranten. Det var en fin kveld, lite folk og vi var sultne etter en lang dag. Menyen kom kjapt - fire A4 ark dårlig kopiert og stiftet i hjørnet ga en pekepinn på hva vi hadde i vente... far i familien bestemte seg for blåskjell - men det var det åpenbart tomt for... mor ville gjerne ha pasta med kylling, men det var bare for barn... etter litt diskusjon, fikk vi lov til å bestille dobbelt porsjon - til dobbel pris som servitøren presiserte. Og så var det bare å vente... og vente... til tross for minimalt med gjester gikk det nesten en time før maten kom. Da vi etterlyste forretten vi hadde bestilt, ble det hektisk... den hadde de glemt, men vi skulle slippe å betale for denne... Kort oppsummert: penger rett ut av vinduet, maten var middelmådig, servicen elendig. Vår anbefaling til andre: Spis heller på er av spisestedene i Drøbak sentrum.

1  Takk, 666_ges
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Spiste fiskesuppe og burgeren, begge deler veldig bra med fornuftige priser. Også veldig hyggelig betjening!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 321vegards
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi seilet til Oscarsborg for pr dagers tur.

Det ble overnatting og middag på hotellets restaurant. Ikke superspennende, men godt med fjordutsikt. Tur rundt øya med solnedgang på skjær. Rent og pent overnattingssted.

Vi ble guidet inn med seilbåt og enkelt system for å betale for gjestehavnen.

Regnet idag, så vi tok ferje tur/retur Drøbak.

Flotte dager. Kan anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 86kjerstim
Anmeldt 2. oktober 2018

Oscarsborg er en perle. Hotellet serverer nybakte brød i gjestehavna. Stranden ved badehuset anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 135terjep

Reisende som så på Oscarsborg Hotel & Spa Servering, så også på

Fjellstrand, Nesodden

Har du vært i Oscarsborg Hotel & Spa Servering? Del dine erfaringer!