“Veldig skuffet over middagen som ble servert i vakre lokaler på selve festningen.”

Oscarsborg Hotel & Spa Servering
Vurdert som nr. 407 av 503 Restauranter i Akershus
Beskrivelse: Oscarsborg Hotel & Spa byr på et variert utvalg av spisesteder i lokaler med særpreg og historisk sus. Restaurant Offisersmessa er en stilfull á la carte restaurant i hovedfortet, bygget i 1853. Bueganger, tykke mur- og steinvegger, flotte utspring og trapper bidrar til den spesielle atmosfæren. Åpen fredag og lørdag hele året. Bordbestilling! Etter at du har inntatt en godt måltid i Offisersmessa, kan du slappe av i festningens bar og salonger. Offisersmessa Bar er åpen fra 20.00 - 01.00. Offisersmessa Festsal har kapasitet til 120 personer. Her kan ditt selskap og kurs/konferanse-gjester nyte dagens 3-retters eller en av våre festmenyer. Deretter kan dere hygge dere som konger og dronninger i baren og selskapslokalene. Restaurant Forpleiningen har særpreget arkitektur og flott utsikt med sin nærhet til naturen, fjorden og Håøya. Menyen består av tradisjonsrik mat servert inne eller utendørs. Bordbestilling.
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Forretten var ok. Hovedrett, indrefilet dåhjort, ble servert kaldt. Jeg klaget og fikk ny tallerken. All mat var kald, kjøttet, grønnsakene, poteter, alt. Tilsvarende for de andre rundt oss også.
Og til frokost kl. 08 var det ikke ferdig satt ut, egg kom først etter en halvtime. Her har de et stort forbedringspotensiale!

1  Takk, 365gerdl

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god, men helt elendig service!
Vi var der på en fredag til lunsj, i ferien. Lite folk i restauranten når vi kom, men kaos blant personalet. Virket som alle som var der hadde sin første dag på jobb. Mat og drikke kom ikke, måtte spørre 4 ganger. Ikke oversikt over bestillinger og lite motiverte personale.
Rett og slett utrolig tragisk opplevelse. Nok ikke personalets sin skyld men svært dårlig ledelse og opplæring.

Takk, 976aleksanderj
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var nylig på overnatting på hotellet og booket derfor middag her. Ble dessverre den dårligste resturantopplevelsen jeg har hatt, totalt kaos hos servitørene og resturanten ødela kvelden for oss. Det var ingen smittevern overhodet på bordene utendørs, ingenting ble tørket av bordene før nye gjester satte seg ned.
Vi ventet over en time på både vin og middag og måtte etterspørre vinen flere ganger. Maten var kald da den først kom og ble sendt tilbake, ny mat var varm,men tørt og seigt kjøtt.
Det meste av mat sto lenge på vent fra kjøkkenet før det ble tatt ut til gjestene.

Takk, anepane85
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Verste service vi noen gang har opplevd. Servitørene var «distanserte» og virket veldig usikre. Absolutt alt måtte vi mase på og mye måtte vi til slutt hente selv. Vinen måtte vi - etter å ha ventet lenge og vel -hente selv i baren- så måtte vi mase på vinkjøler og drikkevann. Fiskesuppen vi bestilte kom ikke- så vi måtte spørre igjen- da kom to skåler med lunken suppe som åpenbart hadde stått fremme på kjøkkenet en stund. Problemet var at vi bare fikk suppen, ikke bestikk. Vi ble lovet at det skulle komme med en gang, men nei- etter 5 minutter måtte vi inn å hente det selv (det er jo hyggelig å spise suppe før den blir helt kald). Vi fikk forøvrig heller ikke brød og aioli som skulle medfølge før vi gikk inn og spurte om dette også. Forstår at det kan være litt ventetid i høysesongen, men her virket det til å råde det komplette kaos og servitørene kan umulig ha fått noe opplæring i det hele tatt! Veldig synd, for beliggenheten er nydelig og jeg skulle gjerne returnert for å spise ute på terrassen.

Takk, 948annegrethes
Anmeldt 19. juli 2021

Vi var tre voksne personer som bestilte lunsj. Nok av serveringspersonale, men alle var uoppmerksomme... Fikk tilslutt de to tapasfatene vi hadde bestilt, men de hadde nok stått ute i varmen en drøy time. Svett ost med harde skorper og pølse som svømte i sin egen olje. Da vi spurte etter en ekstra tallerken, fikk vi en kurv med brød... Måtte også mase på gafler og servietter. Helt håpløst - og ikke var tapasretten verd 270 kroner. Vi observerte og overhørte at de fleste andre gjestene klaget, sendte maten ut. Tror dette er den verste opplevelsen jeg har hatt på et spisested. Styr unna.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, kw910

Reisende som så på Oscarsborg Hotel & Spa Servering, så også på

Fjellstrand, Nesodden

Har du vært i Oscarsborg Hotel & Spa Servering? Del dine erfaringer!