Fin opplevelse for store og små

Vi har vært i andre Høyt og Lavt parker, og dette er vår beste opplevelse så langt - personlig... les mer

Anmeldt 7. august 2020
Pål-Morten G
Formiddags tur

Bestemte oss for å være litt aktive denne mandagen i ferien så endte opp her i klatre parken... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
282stianr
Trondheim, Norge

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Jeg hadde ingen tanker om hvordan dette kom til å være før jeg dro. Det eneste jeg visste var at vi kom til å være i tretopper. Jeg var her med to venner og de hadde peiling så vi startet i mørke blå bane og avsluttet i rød. Vi var nokså høyt oppe til tider, men jeg følte meg trygg hele tiden fordi jeg hadde på meg sele og krok koblet på en vaier. Kompisene mine demonstrerte flere ganger hvor trygt det var ved å sette seg ned og la kroken som var koblet til sela og vaieren holde hele kroppsvekten deres. Det var overraskende fysisk tungt til tider så det var deilig å sette seg ned etter den første løypa og ta en wiener pølse og noe kald å drikke i kiosken. 80kr for en pølse og brus, litt dyrt. Kjente på mye frykt og angst idag men jeg overvant frykten. Husk å feste side kroken når du skal zipline i selen din på magen, jeg glemte det og fikk metall utstyret i panna så jeg begynte å blø litt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, marcusbL7998IZ
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Den verste klatreparken jeg har vært i. Late ansatte som bare står rundt og snakker med haverandre. Ingen i kassen eller caféen. Vi ble satt sammen med en hel skoleklasse med barn og måtte vente så mye at vi bare dro. Alle banene er for barn også, det finnes ikke noe ‘voksen bane’.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Surijenta1
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vårt første besøk i en klatrepark, og vi kommer gjerne igjen. Flotte løyper med ansatte som gikk rundt og passet på. Her fikk man testet høydeskrekk og komfortsone. Anbefaler at man tar med seg mat, da ingen vil hjem med det første. Mulighet for å grille på plassen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, christiansB3594ZO
Anmeldt 10. oktober 2018

Dette var tredje gangen jeg var der og det var fremdeles morsomt selv om jeg skulle ønske at de hadde fått noen flere løyper. De skal komme til neste sesong, så da kommer jeg nok igjen. De ansatte er veldig imøtekommende og gir den veiledningen man trenger og heller ikke mer. Sørvisnivået er langt over det jeg opplevde i Oslo Sommerpark. En perfekt aktivitet for en familie med aktive barn.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Homrul
Anmeldt 3. august 2018

God og utfordrende opplevelse. Man kan fint bruke 4-6 timer i parken. Gode stier for store og små. Familien kan gjøre øvelsene sammen. Vi opplevde dog at personalet ved en enkelt anledning ikke bistod ved en situasjon hvor et barn var redd midt i en løype. Her måtte vi selv løse situasjonen uten hjelp.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, KjeldB31