Formiddags tur

Anmeldt 15. juli 2020
KjerstiRH
Oslo, Norge

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bestemte oss for å være litt aktive denne mandagen i ferien så endte opp her i klatre parken. Syns di tok corona tiltak på bra nivå å klatre parken fungerer bra for store og små. Muligheter for leie av grill. Syns dåg at det kunne vært noen Avbryt stationer på løypa for di som ikke tørr hele løypa. Blir fort mye kø å venting.

1  Takk, 282stianr
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kompakt og ryddig klatrepark. Sikkerhetsutstyret var bra og løypene velholdte. Hyggelige ansatte var tilstede og kom med veiledning ved behov (enten hvis de så et problem eller om man spurte om hjelp).

De to første grønne løypene er supre for 9 åringen, men for små for voksne. Fra grønn pluss og oppover er det god plass og utfordringer for alle. Vi var der i nesten fem timer og kunne gjerne vært lengre.

3  Takk, KjerstiRH
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Jeg hadde ingen tanker om hvordan dette kom til å være før jeg dro. Det eneste jeg visste var at vi kom til å være i tretopper. Jeg var her med to venner og de hadde peiling så vi startet i mørke blå bane og avsluttet i rød. Vi var nokså høyt oppe til tider, men jeg følte meg trygg hele tiden fordi jeg hadde på meg sele og krok koblet på en vaier. Kompisene mine demonstrerte flere ganger hvor trygt det var ved å sette seg ned og la kroken som var koblet til sela og vaieren holde hele kroppsvekten deres. Det var overraskende fysisk tungt til tider så det var deilig å sette seg ned etter den første løypa og ta en wiener pølse og noe kald å drikke i kiosken. 80kr for en pølse og brus, litt dyrt. Kjente på mye frykt og angst idag men jeg overvant frykten. Husk å feste side kroken når du skal zipline i selen din på magen, jeg glemte det og fikk metall utstyret i panna så jeg begynte å blø litt.

1  Takk, marcusbL7998IZ
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Den verste klatreparken jeg har vært i. Late ansatte som bare står rundt og snakker med haverandre. Ingen i kassen eller caféen. Vi ble satt sammen med en hel skoleklasse med barn og måtte vente så mye at vi bare dro. Alle banene er for barn også, det finnes ikke noe ‘voksen bane’.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Surijenta1
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vårt første besøk i en klatrepark, og vi kommer gjerne igjen. Flotte løyper med ansatte som gikk rundt og passet på. Her fikk man testet høydeskrekk og komfortsone. Anbefaler at man tar med seg mat, da ingen vil hjem med det første. Mulighet for å grille på plassen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, christiansB3594ZO