“Besøk på sentralen”
Anmeldelse av Sentralen Restaurant

Sentralen Restaurant
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Sentralen Restaurant: Dette er et innovativt spisested med gode norske råvarer og kontinentale smaker. Menyen endres hyppig etter sesong og består av et variert utvalg av retter hvor man selv kan komponere sitt måltid, eller gå for en full settmeny. Kjøkkenet liker å benytte bærekraftige og økologiske råvarer som gjenskapes til nye originale komposjoner på tallerkenen. Restauranten passer godt enten man er få eller mange til middag, eller om man vil ut å spise en god lunsj. Vi har et stort fokus på det naturlige, og har derfor et godt utvalg av naturlige viner i skapet. Sentralen Kafe og Pizzeria: Sentralen Kafé er åpent fra tidlig og tilbyr masse godt til frokost. Her kan du få en god start på dagen, holde et møte, sette deg ned å jobbe i den romslige kafeen eller ta med deg en god kopp kaffe på farten. Sentralen Kafé serverer et godt utvalg til lunsj, menyen spenner seg fra enkle sandwicher, salater til den veldig populære dagens suppe. Vi tilbyr ett godt utvalg kvalitetskaffe
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Restauranten serverer varme og kalde småretter som deles ved bordet. Mye å velge i. God mat og godt utvalg av drikke.

1  Takk, Simenpimen

Anmeldt 12. november 2018

Maten var sånn passe, litt dyrt og litt enkelt. Vinen var ok priset og utvalget var bra.
Det var bestilt langbord god tid i forveien, allikevel klarte de å få gjestene på to bord. Etter litt akkedering ble allikevel et langbord fremskaffet.......

Takk, ottorm2015
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat som sikkert både er kortreist og økologisk. Smakte godt gjorde den også. Litt små porsjoner, så bestill nok småretter. Bra som lunsjsted, og sikkert middag også.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

To vennepar på bytur. Tre fikk bestille en to-retters meny med betetartar og kongekrabbe, som egentlig krever at hele bordet velger den. Men fjerdemann ville ha en torskerett. To-retters menyen var utmerket, og det var også torskeretten, som kom i en nydelig hvitvinssaus. Vår eneste innsigelse var at betjeningen kunne ha vært mer oppmerksom.

Takk, Jens11_11
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

8 venner en lørdagslunsj, og vi ble møtt av en hyggelig kelner. Vi startet med øl og vin. Kelneren anbefalte «sharing-meny» og mer vin. Gode smaker, mye mating stemningen steg. Restauranten ble full av gjester. Kongekrabbe er grisete, og da fikk alle lilla engangshansker!! Sånn gjør noe med stemningen. Alt i alt, veldig bra! Relativt dyrt.

Takk, Anker68

Reisende som så på Sentralen Restaurant, så også på

Har du vært i Sentralen Restaurant? Del dine erfaringer!