Oslo Naturvandring: Skog til Fjord

fra
USD 246,33
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nordmarka på
Anmeldt 4. november 2018

Har kun vært her på sommertid, det er fint tur område med gode badesteder for familie eller med fiskeutstyr.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, karl l
Anmeldt 15. september 2018

Det å sykle i Nordmarka er fantastisk trening. Utrolig variert terreng. Lange bakker både oppover og nedovr, så det blir aldri kjedelig.
Og har man flere dager til rådighet, anbefales overnatting på f.eks Kikutstua, eller Turistforeningens hytter i marka. Det er så trolsk og magisk at turen blir en opplevelse for liten som for stor.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, johnnyo584
Anmeldt 20. juli 2018

Nordmarka er et paradis for de som er glade i å gå tur i variert terreng både sommer og vinter. Vi gikk fra Frognerseteren via Tryvann og tryvannstårnet og tilbake. Fin runde ca 6 km. Fikk opp appetitten for et godt måltid på Frognerseteren.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, TJLefors
Anmeldt 15. april 2018

Jeg er så heldig som bor like ved Lillomarka (Nordmarka i Oslo). Det tar kun 5 minutter til marka hvor jeg noen ganger kan se både Elg, rådyr, Rev og mange andre spennende dyr. Jeg kan bruke marka både vinter som sommer og takker Oslo kommune for at de er så flink med å vedlikeholde og ta være på marka.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Bernard N
Anmeldt 14. mars 2018

Nordmarka er helt unik når det gjelder å gå på ski. Alltid fine löyper. Men ofte er masse folk her, spesielt på helgene. Så skogens ro får du ikke.. Men her kan du gå til en gård og få nystekte vafler på turen. Barnevennlig da det ikke er så mange oppoverbakker der:)

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, herbjörn f