Oslos beste rekreasjonssted - alle årstider

Anmeldt 17. februar 2019
VigdisS77
Å gå på ski fra Skansebakken i Sørkedalen

Anmeldt 16. januar 2019
Liv N

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Pass
207 anmeldelser
Anmeldt 17. februar 2019

Nordmarka kan brukes av alle. Man kan velge aktivitet etter eget behov og evne. Tilbud til alle som liker å være ute i naturen, alle årstider.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, VigdisS77
Anmeldt 16. januar 2019

Jeg gikk på ski fra Skansebakken opp Gråsetervegen på ski første søndag i januar 2019. Det er en stor parkeringsplass der.

Det var litt lite snø og noe bar i løypa. Sporene er ganske bra, men ikke helt nyoppkjørte.

Det er fint med en lang, slak bakke oppover for så å ake nedover igjen på veg hjem.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Liv N
Anmeldt 4. november 2018

Har kun vært her på sommertid, det er fint tur område med gode badesteder for familie eller med fiskeutstyr.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, karl l
Anmeldt 15. september 2018

Det å sykle i Nordmarka er fantastisk trening. Utrolig variert terreng. Lange bakker både oppover og nedovr, så det blir aldri kjedelig.
Og har man flere dager til rådighet, anbefales overnatting på f.eks Kikutstua, eller Turistforeningens hytter i marka. Det er så trolsk og magisk at turen blir en opplevelse for liten som for stor.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Johnny O
Anmeldt 20. juli 2018

Nordmarka er et paradis for de som er glade i å gå tur i variert terreng både sommer og vinter. Vi gikk fra Frognerseteren via Tryvann og tryvannstårnet og tilbake. Fin runde ca 6 km. Fikk opp appetitten for et godt måltid på Frognerseteren.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, TJLefors