Veldig sjekt opplevelsen

Veldig sjekt opplevelser. Me gledet oss og hadde det sjekt. Sjekke medarbeidere her og.. Veldig... les mer

Anmeldt 3. desember 2022
Applive
Norge
Må prøves!

Jeg var der på et utdrikkingslag, visste hva jeg kom til og det matchet forventningene pluss litt... les mer

Anmeldt 7. august 2022
Thetwodogs123
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

6 gode venner feiret bursdag med besøk her for første gang, og vi ble IKKE skuffet!

Meget proft opplegg, og vi fikk en grundig briefing på forhånd siden vi aldri hadde vært der før. Meget bra!

Varierte aktiviteter gjorde alt gøy for alle involverte, og to timer gikk veldig fort.

Vi kan trygt anbefale dette videre!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, olsmar84
Albert B, Manager på Fangene På Fortet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Takk for en hyggelig anmeldelse og takk for besøket Jonny! Setter veldig pris på det.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Her får alle trimmet både øvre og lavere kroppsdeler, mye moro. Tiden går fort. Ledige klær er klar fordel. Ser godt brukt ut så det er nok helt greit at oppussing er på gang. Et par rom virket «defekt», aldri godt å si om du ikke skjønner bæret eller om det faktisk er noe galt. Lørdag ettermiddag er vel travel, litt mye folk

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, RexRodney
Anmeldt 12. august 2018

Morsomme utfordringer for konkurranse instillt familie. Anbefaler midt i uken for voksne da søndager kan være overfyllt med yngre barn og barnebursdager.

Dato for opplevelse: september 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, abf96
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Litt dyrt, i forhold til hva man får. De fleste rommene var ganske slitt, og enkelte knapper/paneler fungerte ikke, og mange rom burde hatt en setning eller to mer med instruksjoner. Artig konsept som har et bra potensiale, men skorter litt på kvalitet og utførelse.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, FarAway543253
Albert B, Manager på Fangene På Fortet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Takk for besøket Pål-Stian,

Vi pusser opp i sommer og bytter ut flere av rommene våre med 11 nye celler. I tillegg har vi satt inn skjermer i alle rom, som viser både poeng underveis og hvor lang tid man har.

Hvis man står fast, spør gjerne om hint fra personalet og de vanskeligere cellene har også fått noen ekstra ledetråder.

Med mange besøkende går en knapp av og til i stykker, men blir fikset fortløpende da cellene blir testet flere ganger daglig.

Håper du tar en tur igjen for å teste våre nye celler.

Ha en fortsatt fin dag,

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Avslutte en perfekt sommerdag med aktivitet som passer for alle. Istedenfor å dra på kino å nesten sovne, var det en mye bedre idé å gjøre noe sammen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, QBettina

Takk for besøket QBettina!