Må prøves!

Jeg var der på et utdrikkingslag, visste hva jeg kom til og det matchet forventningene pluss litt... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Thetwodogs123
Oslo, Norge
Utrolig gøy!

Først må jeg si at servicen var ypperlig! Vi måtte endre datoer litt vel sent pga sykdom, og det... les mer

Anmeldt 2 uker siden
390iselinb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 27. oktober 2020

Vanskelig å forstå over halvparten av rommene, hvis dere kan lure på en forbedring så er det vel at det skulle stått på hvert rom hvor mange knapper f.eks man skulle finne!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, lenehansn
Anmeldt 11. april 2020

Ble låst inne på et rom. Det tok 5 minutter før de fikk opp døren. Ekkel opplevelse.vi gikk rett etterpå. Vi turte rett og slett og ikke ta sjansen på at vi ble låst inne igjen.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 712kasperh
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Luktet svette i hele lokalet og vi endte med å bare være der 20min isteden for 90min. Klarte ikke lukten mer

1  Takk, 607celiner
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Utrolig bra for teamwork og å få opp lagmoral. Flinke personale, ryddig og renslig på innsiden. Morsomme rom, med vanskelighetsgrad som passer alle.

1  Takk, R9317QKadrians
Anmeldt 26. februar 2020

Etter å ha prøvd det vanlige Fangene på fortet var turen kommet for The Cube. Det var utfordrende og frustrerende, men veldig artig og god teambuilding. Lite minus for noen låser som ikke lot seg åpne selv om oppgaven var løst.

Takk, Homrul