Må prøves!

Jeg var der på et utdrikkingslag, visste hva jeg kom til og det matchet forventningene pluss litt... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Thetwodogs123
Oslo, Norge
Utrolig gøy!

Først må jeg si at servicen var ypperlig! Vi måtte endre datoer litt vel sent pga sykdom, og det... les mer

Anmeldt 2 uker siden
390iselinb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte FPF i Oslo med våre to barn på 8 og 11 år, og hadde en kjempeartig dag alle fire. Rommene er varierte og spennende (og noen ganger bittelitt skumle). Prøvde oss på alle nivåene, nivå 3 er vanskelig, men ikke umulig. To timer fløy avgårde! Hyggelig velkomst av personalet, som forklarte godt i forkant. Kan virkelig anbefales for alle, også om du har litt større barn med. Vi kommer definitivt tilbake.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, kathwaa
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig morsomt å drive med både med venner, familie og par.

Anbefaler ikke - om du er over 10 å dra på dagen da det kan være mange små barn som løper rundt overalt, og da det er høyest aktivitet.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, HnN199
Anmeldt 27. oktober 2020

Vanskelig å forstå over halvparten av rommene, hvis dere kan lure på en forbedring så er det vel at det skulle stått på hvert rom hvor mange knapper f.eks man skulle finne!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, lenehansn
Anmeldt 11. april 2020

Ble låst inne på et rom. Det tok 5 minutter før de fikk opp døren. Ekkel opplevelse.vi gikk rett etterpå. Vi turte rett og slett og ikke ta sjansen på at vi ble låst inne igjen.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 712kasperh
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Luktet svette i hele lokalet og vi endte med å bare være der 20min isteden for 90min. Klarte ikke lukten mer

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, 607celiner