Må prøves!

Jeg var der på et utdrikkingslag, visste hva jeg kom til og det matchet forventningene pluss litt... les mer

Anmeldt 7. august 2022
Thetwodogs123
Oslo, Norge
Utrolig gøy!

Først må jeg si at servicen var ypperlig! Vi måtte endre datoer litt vel sent pga sykdom, og det... les mer

Anmeldt 27. juli 2022
390iselinb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
26 anmeldelser
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Superhyggelig betjening og veldig morsom bursdagsfeiring for tenåringsgutten i huset!
Alle hygget seg stort!
Anbefales!

Takk, Sigrid1566
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Balanserte godt blandingen av BI- studenter (fadderuke) og flere barnebursdager i et salig kaos.

Takk, JulieOefs
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte FPF i Oslo med våre to barn på 8 og 11 år, og hadde en kjempeartig dag alle fire. Rommene er varierte og spennende (og noen ganger bittelitt skumle). Prøvde oss på alle nivåene, nivå 3 er vanskelig, men ikke umulig. To timer fløy avgårde! Hyggelig velkomst av personalet, som forklarte godt i forkant. Kan virkelig anbefales for alle, også om du har litt større barn med. Vi kommer definitivt tilbake.

1  Takk, kathwaa
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig morsomt å drive med både med venner, familie og par.

Anbefaler ikke - om du er over 10 å dra på dagen da det kan være mange små barn som løper rundt overalt, og da det er høyest aktivitet.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, HnN199
Anmeldt 27. oktober 2020

Vanskelig å forstå over halvparten av rommene, hvis dere kan lure på en forbedring så er det vel at det skulle stått på hvert rom hvor mange knapper f.eks man skulle finne!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, lenehansn