“Nydelig sted ubehjelpelig servitør som var treg og snurt”
Anmeldelse av Kongen Marina

Kongen Marina
Beskrivelse: Besøk Kongen Marina, en bar og kaffe som drives best på kjærlighet, latter og glade folk. Slapp av i en strandstol mens du ser solen stige eller gå ned over Oslofjorden, eller få en nærmere titt ved å leie en kajakk eller padlebrett. Bli varm om vinteren i vår flytende sauna, etterfulgt av varm sjokolade og en vaffel i vårt oppvarmede telt. Vår vennlige betjening serverer fantastisk mat og drikke hele året!
Anmeldt 28. juni 2020

Enkel opplæring hadde vært en god investering. Også dumt at det er lagt opp til betaling og tips før mat og drikke faktisk er servert!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 138birgitteb
320rolfh, Owner på Kongen Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2020

Hei
Jeg kan ikke annet enn å beklager at du opplevde dårlig service, vårt motto er Kongen Marina run´s best on love Laughter and Happy people.
Intensjonen er at det er dette som skal møte deg når du kommer til oss ;)

Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Veldig koselig sted med flott utsikt over vann og fjord og by. Gode burgere og pizzaer, bra utvalg av øl og greie priser.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 86jonasberg
Rolf123456789, Owner på Kongen Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Hei Jonas
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om oss, Det setter vi utrolig stor pris på ;)

mv
Rolf

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Dette stedet er en skjult perle som jeg oppdaget i fjor vår. Jeg besøkte stedet mange ganger i løpet av våren og sommeren, og det levde alltid opp til forventningene. Beliggenheten er helt fantastisk, med utsikt utover oslofjorden mot museene på Bygdøy. Her kan man sitte og kose seg med en øl og et deilig måltid mens man ser på båttrafikken i Oslofjorden. Både mat, øl og drinker har vært helt topp hver gang jeg har vært her, så her kommer jeg garantert tilbake. Vær obs på at det kan være fullt her, da dette tydeligvis også er et sted flere har oppdaget. Dersom dere er en større gruppe ville jeg forhåndsbestilt bort. Anbefales på dette sterkeste, dette er en skjult perle litt utenfor sentrum!

Dato for besøk: august 2018
Takk, mariahM8095TZ

Hei

Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding, og ikke minst din varme anbefaling, det setter vi utrolig stor pris på

mv

Rolf

Anmeldt 9. juli 2018

Hadde både middag og noen øl i vannkanten. Svært god mat, rimelige priser og en beliggenhet helt i særklasse.
Anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Clingh
L0stViking, Manager på Kongen Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse Clingh!

/Anders

Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Dette likte jeg , ett meget hyggelig place, næra men endå utenfor sentrum. Vi brukte beina o følgte strandpromenaden fra Oslo s men går kollektivtrafikk också. Trivelig service god drikke. Hit ska eg mange flere ganger .

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 79mattiasf

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse Mattias!

/Anders

Reisende som så på Kongen Marina, så også på

Har du vært i Kongen Marina? Del dine erfaringer!