“Ikke fersk hushi”
Anmeldelse av Sushi & Dinner

Sushi & Dinner
Anmeldt 16. november 2018

Jeg anbefaler min venn at vi skulle spise sushi og vi gikk der slik at jeg har ventet at vi skulle få samme sushi som jeg pleier få, men vi fikk Ikke fersk og ikke ruller maki sushien riktig og smaker ikke bra.
Jeg kommer ikke spise sushi mer der.

Takk, Trip61947774312

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

God og rimelig sushi, som er ypperlig for å ta med til nærmeste park. Lokalene er mindre koselige, men så er det også et take away sted

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Viktoria H
Anmeldt 11. april 2018

Sushi Dinner serverte oss ferske, smakfulle- og imponerende gode Suchi av et meget hyggelig personale. selv om dette kun var en Take Away. Nydelige biter av stor Sashimi, nigiri- og makisushi, m/ tunfisk, laks, kveite, kamskjell, skampi, m/ditto. Det ble en meget god- og hyggelig middag hjemme! d:o)

Dato for besøk: april 2018
Takk, jans0der
Anmeldt 30. oktober 2017

Best sushi på Bislet
Spise 2 til 3 ganger i uken
Prisen er rimelig for student.
Ligger ikke så langt fra Høyskole i Oslo (HIO)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Josleydi J
Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Elendig lokale, men fantastisk rimelig og god sushi!! Mye for pengene her! For 8 biter med mye laks, Philadelphia og avokado ble det rundt 50kr, noe som slår hvilken som helst studentpris!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Viktoria H

Reisende som så på Sushi & Dinner, så også på

Har du vært i Sushi & Dinner? Del dine erfaringer!