“Casual pub”

Vurdert som nr. 8 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Europeisk, Irsk, Britisk, Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Det sies at The Dubliner er den mest reelle irske puben man kan finne i Oslo. Med sitt gjennomførte særpreg av antikvariske bjelker i taket, kirkebenker og gaeliske veiskilt, får man en følelse av at man sitter i selveste Dublin. Her kan man nyte øl, vin eller en tradisjonell irsk matrett. På menyen finner man fish & chips, Guinness-steak og carvery (søndager). Kjøkkenet er åpent syv dager i uken kl. 14.00-21.00. Hver tirsdag kveld og lørdag ettermiddag møtes musikanter fra flere nasjoner og spiller irsk folkemusikkk. The Dubliner har også levende musikk flere kvelder i uken. Kurs i irsk folkedans på mandager.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Koslig, uformell, tradisjonell pub, som er litt sånn en forventer at en pub skal være.
Jeg spiste hamburger. Den var veldig god. De har mange ølsorter for den som syns det er gøy. Jeg foretrekker vanlig pils:)
Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, 379ragnhildh

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Øl med jobben. Alltid hyggelig å komme hit, fin stemning. Godt utvalg i øl, noe for enhver smak. Kommer igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, carlth0rer
Anmeldt 19. juni 2018

Store gode porsjoner med deilig pubmat. Alltid god stemning og trivelige folk. Sted med sjel og tradisjon.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, _yvindv2015
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Vi er alltid på denne plassen når vi er i by´n. Var der igår kveld og gledet oss til kvelden idag. Vi var først å spiste en bedre middag med EN flaske vin på deling. Kom til Dubliner og min kjære var så uheldig at han tråkket litt feil på trinnet inn . Da var han plutselig for full til å komme inn.?????? Ere mulig??? Vi så så fram til denne kvelden. Men nyttet ikke å diskutere med den vakta. Kjempetrist at vi måtte tusle heim.fare for at vi kommer tilbake . Men til alle andre IKKE bom på trinnet inn. Da eru full??

Dato for besøk: februar 2018
3  Takk, JorundT
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Møka plass. Den ene vakta hadde
tydligvis mindreverdighets komplekser. Slapp ikke inn. Klin edru. Anbefaler å styre unna det hølet der.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Robert R

Reisende som så på The Dubliner Folk Pub - Oslo, så også på

Har du vært i The Dubliner Folk Pub - Oslo? Del dine erfaringer!