“Super sørvis”

Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Kelnerne var rundt oss hele tiden. Vi ventet aldri på noe. God mat og trivelig lokale. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Roar Eivindsen ... H

Anmeldt 4. oktober 2018

Spurte kelneren om anbefalinger og han foreslo grillspidd. Det var et godt valg. Velsmakende ingredienser og solide porsjoner. Vi ble mette! Maten kom raskt og betjeningen av hyggelig betjening. Det er lite å trekke for her.

1  Takk, Harald N
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Var der med familien i lunsjtid, tre av oss skulle bare ha kaffe, og én skulle spise lunsj. Vi hadde aldri vært der før, så vi spurte servitøren om å anbefale noe fra lunsjmenyen. Han svarte krast at hvis man er sulten må du bestille fra middagsmenyen. Vi presiserer at det er lunsj vi er ute etter, og da sier servitøren mens han går bort fra bordet: Bare ta noe du liker da! Helt uinteressert i å gi service. Vi bestilte, maten kom raskt, og veide dessverre ikke opp for den dårlige servicen. Når vi spurte om regningen så følte vi at vi nesten ble kastet ut. Anbefaler ingen å dra hit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, lenamar_n
Anmeldt 16. april 2018

Etter gode erfaringer fra tidligere besøk,ville vi prøve en lunsj her igjen.God mat igjen,servert av en hyggelig oppmerksom servitør.Kan anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Pero391
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Bestilte kebab spesial. Helt grei men litt tam smak. Kjøttet var litt seigt/slintrete. Ellers smakte det ok. Personalet var hyggelige.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, elisabethf838

Reisende som så på Noas Ark, så også på

Har du vært i Noas Ark? Del dine erfaringer!