“Lunch”

Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Jeg var ute for og ta min faste lunch på Noahs etter min Søndags tur innom Birkelunden. Jeg tok 1 øl omens jeg ventet på to til som skulle komme. Da de kom så måtte vi bytte bord da vi ble 3 stykker. Jeg ble beskyldt for og være full av sjefen, han påsto at jeg hadde drukket før jeg kom. Jeg hadde drukket kun 1 øl der., ingen hjemme. Han var uhøflig, sint og stresset. Han ba oss gå, hadde jeg gjort noe galt, så hadde jeg skjønt det.
Jeg har gått på Noahs i mange år og spist lunch. Det er trist at man kan oppføre seg slik. Styr unna Noas.

Ros til hun som serverer, verdens hyggeligste dame.

Takk, bj_rnolavh2017

Anmeldt 24. juli 2021

Veldig ubehagelig å bli beskyldt for å være full når man for første gang på 18 mnd går ut for å ta seg en pils. Vi var klinkende edru, hadde ikke smakt alkohol i det hele tatt.. Ble bare avfeud da vi sa at vi ikke hadde drukket. Vi ble fortalt at vi så slitne og trette ut då vi var fulle.. Styr unna dette stedet..

1  Takk, Liv190479
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Hadde en fin torsdags kveld på Noas Ark. Et sted som passer godt til et par øl og litt mat. Her er det runde bord, stearinlys og fin atmosfære

Ble kjapt anvist plass og servert drikke. Stedet har en ølmeny med OK bredde. Ikke alt mellom himmel og jord av øl, men litt microbryggerier i utvalget er flott.

Vi prøvde oss på er par retter fra kullgrillen. Tyrkisk inspirerte grillspyd. Smakte godt. Maten vil jeg beskrive som god «pubmat». Dette er jo ikke en fainsmecker gourmet plass.

Trivelig og observant servitør

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Tengs
Anmeldt 5. august 2019

Avslappet og uformelt sted, med veldig god tyrkisk mat. Anbefales om du vil ha ekte tyrkisk mat. Kommer til å besøke stedet igjen

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, AnnMariOslo
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

De har mange sitteplasser ute, men når det regner så er det kun bordene og ikke stolene som holdes tørre.
Hyggelig betjening, men elendig mat. Betalte over 100 kroner for en nachos tallerken som KUN bestod av chips, rømme og salsa. Meget skuffet...

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Curry85

Reisende som så på Noas Ark, så også på

Har du vært i Noas Ark? Del dine erfaringer!