“Oslos beste sushi”
Anmeldelse av Sushi Rose Majorstua

Sushi Rose Majorstua
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Helt nydelig sushi. God pris også. Får alltid beste kvalitet og veldig god service. Kjøper sushi her flere ganger i måneden. Alle jeg anbefaler disse til blir veldig fornøyd!

Takk, Z434SEvictoriah

Anmeldt 10. juli 2018

Flott kombinasjon av sushi-retter. Vår favoritt: Popcorn!!
Rask og vennlig personale som kom med gode anbefalinger. Restaurant virker ny og veldig ren.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tomas E
Anmeldt 22. juni 2017

Kjøpte Bento og laksebiter her. Bestilte take-away og alt var ferdig da jeg kom for å hente. Hyggelig betjening og god mat.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, HelgeGr
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Byens beste Sushi - til en billig penge! Godt utvalg, gode råvarer og fantastisk service! Enjoooooooy!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Bastian J
Anmeldt 9. august 2016

Etter en etterlengtet oppussing av lokalet etter en heller nedslående kontroll av mattilsynet i 2013, har dette stedet forblitt min favoritt. God pris, alltid fersk fisk og hurtig levering. Serverer spicy laks, der man føler det er en spicy saus, i stedet for butikkmajones. Har også en god vårrull på menyen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 621magnust

Reisende som så på Sushi Rose Majorstua, så også på

Har du vært i Sushi Rose Majorstua? Del dine erfaringer!