“Beste og billigste sushi ”
Anmeldelse av Sushi Rose Majorstua

Sushi Rose Majorstua
Få mat levert
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Her er det verdt et besøk eller to! Tempura salat er ekstremt god. Billig i forhold til andre sushi restauranter så vi kjøper alltid herifra.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, isabelberntsen

Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Disse er ikke så høyt ratet på TripAdvisor, men kan si med temmelig høy sikkerhet at du vil bli ekstremt fornøyd om du tar turen hit. Dritten du får på Oslo S er søppel sammenlignet.

Skal du ha god mat til en god pris dra til sushi rose.

Smak (8/10)
Presentasjon (8/10)
Service (9/10)

JUST DO IT, du kommer ikke til å angre.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Thefoen
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Helt nydelig sushi. God pris også. Får alltid beste kvalitet og veldig god service. Kjøper sushi her flere ganger i måneden. Alle jeg anbefaler disse til blir veldig fornøyd!

Takk, Z434SEvictoriah
Anmeldt 10. juli 2018

Flott kombinasjon av sushi-retter. Vår favoritt: Popcorn!!
Rask og vennlig personale som kom med gode anbefalinger. Restaurant virker ny og veldig ren.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tomas E
Anmeldt 22. juni 2017

Kjøpte Bento og laksebiter her. Bestilte take-away og alt var ferdig da jeg kom for å hente. Hyggelig betjening og god mat.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, HelgeGr

Reisende som så på Sushi Rose Majorstua, så også på

Har du vært i Sushi Rose Majorstua? Del dine erfaringer!