“Her spiller fisken hovedrollen”
Anmeldelse av Lofotstua

Lofotstua
Kjøkken: Sjømat, Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Lofotstua serverer nord-norske spesialiteter i et uformelt lokale på Majorstua. Sjømaten dominerer på spisekartet, som også inneholder noen få kjøttretter. Hval og sel dukker også opp på menyen, og alt er tilberedt på ekte Lofot-vis. Arrangerer selskap for opptil 40 personer. Stengt i høytider og i juli.
Anmeldt 26. november 2018

Vi er en gjeng som spiser her 2 ganger i året.
Denne gangen sto Lutefisken i høysetet. Fisk og tilbehør var helt topp.
Det er stor konkurranse i restaurantverden i Oslo, så de må nok skjerpe seg litt fremover.
Det hang store A 4 ark på veggene om hva pilsen koster, personalet satt på eget bord ved inngangen til kjøkkenet og tastet på sine mobiltelefoner, WC trenger en oppgradering, ikke behjelpelig med taxi bestillinger. Her trenges det skjerping og at man setter kundene i sentrum og tenker litt over hva opplevelsen på restauranten skal være utenom e fantastisk fiskemåltid.

1  Takk, Victor R

Anmeldt 12. oktober 2018

Enkel og hyggelig lofotstue. Ikke noe mikk makk, men her får du Mack! Gjennomført hyggelig og ærlig betjening som serverer den beste lutefisken jeg noen gang har smakt

Dato for besøk: november 2017
Takk, Eddie S
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Jeg skulle finne bord vanskelig å velge den ene bord mye flekk på duk. Mannen ga meg engelsk meny. Tilegg lappen står de har ikke hyse, kveite og rødspette
Jeg forstår ikke engelsk, spurte om de har norsk meny. De har det.
Jeg fant en bord. Fant ut litt skitten på duk.
Wc er veldig trang og vanskelig å vaske med vann.
Bestilt hval, det er bra smake men poteter er god. Men kjedelig små salat uten grønnssker ?
Kaffe er skikkelig vondt smake og iskuler smake at det finnes is fra frys.
Jeg betalt fullt pris uansett selv om is og kaffe er ikke god
For de har bare skitten duk og middag er dyrt sier jeg 2 stjerner
Jeg kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 19. november 2017

Det er mange år siden jeg har spist så god lutefisk. Det er en tradisjon blant en vennegjeng å spise der en gang i året - selvsagt lutefisk.
I år overgikk de seg selv - bedre lutefisk skal du lete lenge etter
Hvorfor fikk de ikke full pott da - fordi de serverer store "industri poteter" vedsiden av slik god spise!!! Finn bedre poteter - kanskje Ringerikspoteter - så får dere full pott neste gang. Det er total opplevelsen og ikke bare fisken som teller.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Victor R
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

En dag før restaurantens sommerferie, fikk vi servert de nydeligste fiskemiddagene. Vi startet det hele med sprøstekte torsketunger, smakte slik tunger skal smake. Deretter prøvde vi to forskjellige tilberedninger av isgalt, for oss en helt ukjent fisk. Den var nydelig, den en med rekesaus, den andre med saus bla smaksatt med løpsikke. En hadde sprøstekt makrell, den var også perfekt. En flott, ikke alt for dyr hverdagsopplevelse.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Arnhild K

Reisende som så på Lofotstua, så også på

Har du vært i Lofotstua? Del dine erfaringer!