“Bra sushi, rimelig”

Kjøkken: Sushi
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God sushi til en bra pris, og hyggelig betjening. Lite lokale som var helt greit for en rask lunsj, litt hyggeligere i andre etasje enn nede.

Takk, ragnhildmg

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte nesten 35 biter av varierte sushimenyer. Alt smakte ganske bra. Fikk ingefær for 6 biter når vi har bestilt 35 biter, altså litt gnien på ingefæren. Vi måtte spørre om ekstra, og det fikk vi.
Softshellcrab smakte litt overfritert, ellers generelt bra sushi.

2  Takk, yenn134
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Går hit når jeg craver sushi og de leverer raskt! God sushi og hyggelige folk. Stedet er lite men veldig koselig

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Ole Helge S
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Fikk god service og mulighet til å lage en bestilling som var litt utenom det vanlige, som var et pluss! Bestilte takeaway futo maki med krabbe og laks nigiri. Laksen var veldig god, men den frityrstekte krabben smakte sjø, og da jeg vet dette er tegn på at maten ikke er helt fersk ble det kvalmende å spise mer. Det trekker dessverre veldig ned på helhetsopplevelsen og gir meg lite lyst til å anbefale stedet videre eller gå dit igjen.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Masepri
Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Jeg handler ofte med meg sushi herifra etter jobb, sushien er som oftes knall! Desverre så føles det litt som gambling.
Noen ganger er ikke fisken fersk, det går ikke ann! Noe som trekker ned er at de ikke blander soya sausen selv, men bruker Kikoman.

Dato for besøk: november 2017
Takk, kimkI8296RU

Reisende som så på MyMy Sushi, så også på

Har du vært i MyMy Sushi? Del dine erfaringer!