“Gode på mat”

Kjøkken: Sushi
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Ikke best på lokalitet men veldig god sushi.
Rent toalett også. Kom i snakk med en lokal fyr som sa han var der ofte, det skjønner jeg.

Takk, Jarle2000

Anmeldt 25. juni 2021

Jeg bestilte takaway fra mymy shushi i dag den 25.06.2021. Jeg ble veldig skuffet over maten, jeg bestilte en sushi meny og 1 porsjon med vårruller. Det var dårlig kvalitet på laksen, den kan umulig ha vært fersk jeg prøvde så å smake på tempura bitene og ble veldig kvalm av frityr smaken, den smakte gammel olje og var vedig fettete, jeg ga vårrullene en sjangse men måtte spytte det ut, ble så kvalm at jeg kastet all maten i søpla.
min anbefaling hold dere langt unna.

Takk, Jæger E
Anmeldt 25. april 2020 via mobile enheter

Ble møtt med et smil! Veldig fornøyd med servicen og hvor fort det gikk å få bestillingen :) Sushien var bra. Jeg er fornøyd. Kommer tilbake hit.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, karenmatvrak
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Kjempegod sushi og trivelig betjening. Miso suppen var også meget smakfull. Enkle omgivelser. Vi satt oppe i 2 etg

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, MrSelbekk
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

God sushi! Betjeningen er veldig hyggelig å imøtekommende. Man får maten kjapt å ligger sentralt, vært her flere ganger å kommer nok igjen :)

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, lisame1234

Reisende som så på MyMy Sushi, så også på

Har du vært i MyMy Sushi? Del dine erfaringer!