“En perle av en restaurant!”
Anmeldelse av Happolati

Happolati
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Spiste full meny, utrolig bra meny med en herlig miks av asiatiske og nordiske råvarer. Meget hyggelig og bra betjening.

Takk, 522aslea

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Fine lokaler. Maten er visuelt vakker men kanskje ikke det mest velsmakende jeg har prøvd. Absolutt ikke ikke godt men ikke supergodt.

1  Takk, H8779NWkristinb
Anmeldt 14. september 2018

Var en tur tilbake, nesten to år siden forrige besøk.
Kvaliteten er fortsatt veldig bra, det er lett og trives på Happolati.

Gikk for stor meny (Kr 750,-) og var innom blant annet piggvar, hval, svinenakke og fem, seks andre mindre retter. Omtrent alt var veldig bra, krabbe var ikke helt i vår gate men det kan være vår "feil".

Tre av rettene var de samme som sist, får kanskje ingen pris fra Innovasjon Norge for akkurat det.

Servicen helt perfekt og totalt sett et veldig bra måltid.

Prismessig kr 4.600,- for fem personer. Klart godkjent.

Takk, LasseS_11
Anmeldt 19. august 2018

Spennende og svært velsmakende mat, med en stor og spennende vinmeny. Vil spesielt trekke frem hvalkjøttet, som var noe av det beste jeg har smakt. Ville fått full score om det hadde vært lagt ned litt mer raushet hva størrelse på de enkelte rettene angår. Topp service. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, evaV81VP
Anmeldt 13. august 2018

Vi bestilte liten meny og angret ikke. Nydelig mat, fine lokaler og god service. Spesielt svinekjaken og desserten (steambuns og is/sorbe) var av ypperste kvalitet. Eneste jeg kan pirke på er at det ikke var noe fisk/ sjømat i den lille menyen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 89trygvek

Reisende som så på Happolati, så også på

Har du vært i Happolati? Del dine erfaringer!