“Spennende og godt ”
Anmeldelse av Happolati

Happolati
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde hørt mye bra om Happolati og restauranten levde opp til forventningene. Vi bestilte stor meny med 9 retter. Hver rett var spennende og godt. Vi koste oss masse. Betjening var svært hyggelige. Anbefales!

Takk, 354tingh

Anmeldt 7. november 2018

Virkelig en overraskelse. Japansk mat med i stor grad norske råvarer?
Vi bestilte liten meny for 525,- pr pers for hele følget. En flott opplevelse. Gode smaker og en omfattende vinmeny. Fantastisk personale, som gav oss innføring i hver rett. De virket å ha bra kontroll på vinkartet også.

Synes de kombinerer japansk/nordisk på en god måte. Kan ikke si at jeg har smakt så mye bedre av samme type mat i Asia.

Her blir man veldig mett, og veldig glad. For ikke så alt for mye penger. Anbefales for alle som liker asiatisk mat spesielt, og mat generelt.

Takk, 113lttr
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Spiste full meny, utrolig bra meny med en herlig miks av asiatiske og nordiske råvarer. Meget hyggelig og bra betjening.

Takk, 522aslea
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Fine lokaler. Maten er visuelt vakker men kanskje ikke det mest velsmakende jeg har prøvd. Absolutt ikke ikke godt men ikke supergodt.

1  Takk, H8779NWkristinb
Anmeldt 14. september 2018

Var en tur tilbake, nesten to år siden forrige besøk.
Kvaliteten er fortsatt veldig bra, det er lett og trives på Happolati.

Gikk for stor meny (Kr 750,-) og var innom blant annet piggvar, hval, svinenakke og fem, seks andre mindre retter. Omtrent alt var veldig bra, krabbe var ikke helt i vår gate men det kan være vår "feil".

Tre av rettene var de samme som sist, får kanskje ingen pris fra Innovasjon Norge for akkurat det.

Servicen helt perfekt og totalt sett et veldig bra måltid.

Prismessig kr 4.600,- for fem personer. Klart godkjent.

Takk, LasseS_11

Reisende som så på Happolati, så også på

Har du vært i Happolati? Del dine erfaringer!