“Spennende kombinasjoner”
Anmeldelse av Happolati

Happolati
Anmeldt 14. desember 2018

Asiatiske smaker med norske råvarer - det hele presentert på en smakfull og kreativ måte.Vi hadde høye forventninger som i det store og hele ble innfridd. Den store menyen var både innholdsrik, smakfull og kreativ. Personlig vil jeg fremheve Uer med knutekål samt wontons og nudelsuppe.
Spesielt merket vi oss en meget kunnskapsrik vinkelner som guidet oss gjennom måltidet på en inspirerende og spennende måte. Alt fra Østeriks sekt via Riesling og hvit burgunder til super Toscaner og videre..... En fantastisk vinreise.

Takk, OeyvindMarkussen

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Spennende og helt fortreffelig god mat! God service og fint lokalet. Kelneren kunne vært litt flinker til å foreslå vin/drikke til maten, men det vi fikk var likevel bra.

Takk, bandersen1
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hadde høye forventninger til denne restauranten, og vil si at maten innfridde. Skuffende da at de som serverte så ut som de virkelig kjedet seg på jobb. Støynivået var i tillegg så høyt at vi måtte rope til hverandre over bordet, så da spiste vi opp og kom oss videre.

Takk, MiaOslo
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde hørt mye bra om Happolati og restauranten levde opp til forventningene. Vi bestilte stor meny med 9 retter. Hver rett var spennende og godt. Vi koste oss masse. Betjening var svært hyggelige. Anbefales!

Takk, 354tingh
Anmeldt 7. november 2018

Virkelig en overraskelse. Japansk mat med i stor grad norske råvarer?
Vi bestilte liten meny for 525,- pr pers for hele følget. En flott opplevelse. Gode smaker og en omfattende vinmeny. Fantastisk personale, som gav oss innføring i hver rett. De virket å ha bra kontroll på vinkartet også.

Synes de kombinerer japansk/nordisk på en god måte. Kan ikke si at jeg har smakt så mye bedre av samme type mat i Asia.

Her blir man veldig mett, og veldig glad. For ikke så alt for mye penger. Anbefales for alle som liker asiatisk mat spesielt, og mat generelt.

Takk, 113lttr

Reisende som så på Happolati, så også på

Har du vært i Happolati? Del dine erfaringer!