“Asiatisk på sitt beste ”
Anmeldelse av Happolati

Happolati
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Spennende asiatiske smaker, god service og hyggelig lokaler. Dette er et ypperlig sted dersom du liker god asiatisk mat. Vi bestilte den store menyen (kr795,- pr. pers), hvilket blant annet bestod av sjøkreps, kongekrabbe, akkar, andevinger og wontons. Maten smakte nydelig og vi syntes at vi fikk god valuta for pengene. Et besøk her er absolutt å anbefale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, veronsc

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Imøtekommende service fra da vi gikk inn døren. Spennende meny med nye smakskombinasjoner og noen velkjente råvarer i interessante og vellykkede versjoner. Vi tok den største menyen. Gummihansker utdelt for å spise andevinger med sticky saus var en genistrek.

Med bare to faste menyer er det interessant hvor raskt menyen skiftes ut, om man ønsker å komme tilbake. Vi spurte og fikk oppgitt at de endrer jevnlig, blant annet etter sesong.

Lokalet er kult, men lyden bærer bra og det er tett mellom bordene. Dermed er du prisgitt hvem som sitter på nabobordet. Vi hadde uflaks - ett veldig høylydt bord ødela mye av stemningen for gjestene i rommet vi satt i - en dårlig match med ett veldig skrålete bord når resten av rommet består av par. Ikke stedet for et frieri, med andre ord ...

Alt i alt en veldig god matopplevelse vel verdt en besøk. Vi kommer absolutt til å dra tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, hildecs
Anmeldt 14. desember 2018

Asiatiske smaker med norske råvarer - det hele presentert på en smakfull og kreativ måte.Vi hadde høye forventninger som i det store og hele ble innfridd. Den store menyen var både innholdsrik, smakfull og kreativ. Personlig vil jeg fremheve Uer med knutekål samt wontons og nudelsuppe.
Spesielt merket vi oss en meget kunnskapsrik vinkelner som guidet oss gjennom måltidet på en inspirerende og spennende måte. Alt fra Østeriks sekt via Riesling og hvit burgunder til super Toscaner og videre..... En fantastisk vinreise.

Takk, MullahOMA
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Spennende og helt fortreffelig god mat! God service og fint lokalet. Kelneren kunne vært litt flinker til å foreslå vin/drikke til maten, men det vi fikk var likevel bra.

Takk, bandersen1
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hadde høye forventninger til denne restauranten, og vil si at maten innfridde. Skuffende da at de som serverte så ut som de virkelig kjedet seg på jobb. Støynivået var i tillegg så høyt at vi måtte rope til hverandre over bordet, så da spiste vi opp og kom oss videre.

Takk, MiaOslo

Reisende som så på Happolati, så også på

Har du vært i Happolati? Del dine erfaringer!