“Noe av det beste vi har spist i Oslo”
Anmeldelse av Happolati

Happolati
Anmeldt 11. august 2021

Vi spiser ute to-tre ganger i uka og er etterhvert blitt ganske kresen i smak. Med det mener jeg at maten må stå i forhold til prisen vi betaler. Lager jeg mye bedre selv er det ikke verd pengene.
Her spiste vi 6 retter for 725 kroner og hver enkelt rett innfridde over forventningene. Jeg koker ikke på dette nivået uten gode kokebøker, hatten av for kokken.

Det gis ett lite trekk for Dim Sum med svinekjøtt/scampi fordi vårløken overdøver den deilige smaken av kjøtt/scampi. De var usedvanlig gode men kunne vært en stjerne høyere med litt mindre løk smak og kanskje erstatte med litt chilli?

Nudlene med soppreduskjon suppe var ørlite for lenge redusert og var en tanke salt. Dette har jeg selv gjort mange ganger og er bare litt pirkete i forhold til ett ellers perfekt måltid. Krabbebollene, krepsehalene og skatevingene var så gode jeg ville satt 2 stjerner Michelin hvis jeg kunne. De holder i hvert fall det nivået etter å ha årøvd flere slike

Må også legge til en fantastisk service og en svært kunnskapsrik og hyggelig sommelier som briljerte med vin pakken som fulgte rettene. Vinmenyen er suveren, lenge siden jeg har sett så mange gode og varierte viner på kartet. Kanskje litt høyt priset når nesten ingen viner koster under kr 1000, personlig syntes jeg dere tar noe for høy provisjon på vinene

Takk, larssundsbo

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig og smakfull opplevelse. Gode vin anbefalinger. Hyggelig service. Book andre bordsetting, 3 timer flyr når du er i god selskap :) Vi hadde første bordsetting kl 1600, og det blir litt brå stopp kl 1900

1  Takk, YMK01
Anmeldt 28. september 2019

Vi prøvde dumplings som var altfor salte og nesten ikke spiselige.
Betalte 100 kroner for svart te og fikk feil regning (over dobblet så mye som vi burde betale).
Vi drar ikke tilbake.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, ngoslo
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Dette er en elegant restaurant meg gode priser og strålende service. Maten og råvarene er av topp klasse og vinanbefalingene veldig gode. Vi spiste en sju-retters meny med utsøkt mat, men vi synes det var litt for lite variasjon i smakene og totalt sett var det litt for syrlig. Men for all del: Jeg går gjerne dit igjen.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 32geirh
Anmeldt 15. august 2019

Vi hadde hørt mye godt om stedet og føler det levde godt opp til forventningene God mat og fantastisk service.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 915juliannes

Reisende som så på Happolati, så også på

Har du vært i Happolati? Del dine erfaringer!