“Fantastisk restaurant”

Sumo Restaurant Solli Plass
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Utsøkt sushi, fantastisk service og freshe lokaler. Absolutt anbefalt og vil i aller høyeste grad bli besøkt igjen. Positivt overrasket over den godt utstyrte styling loungen i underetasjen.

Takk, Trek589307

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke siden Rå Sushi (nå kun i Tromsø) har jeg opplevd så kreativ og variert sushi meny, mye i Oslo er likt (etter vår erfaring). Meg og min partner drar hit jevnlig da maten og atmosfæren er helt topp, tilbyr også uteservering om sommeren. Ved et par anledninger har musikken vært noe høy.

Takk, 463francor
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig, trivelig sted, maten var kjempe god og beste service jeg har fått på lenge ! Anbefales på det sterkeste !:)

Takk, Miguel A
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig restaurant med utrolig god mat og bra service!

Anbefaler Pad thai nudlene, der du får mye god mat for pengene!

Spiser gjerne her igjen! :)

Takk, Marie v
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Har snart testet ut hele menyen her, og ingenting skuffer. Anbefaler dirty ushi, den er noe for seg selv

Takk, eyvinda2018

Reisende som så på Sumo Restaurant Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Restaurant Solli Plass? Del dine erfaringer!