“Perfekt sushi”
Anmeldelse av Sumo Solli Plass

Sumo Solli Plass
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk sushi, og kjempegod service som fulgte opp gjennom hele besøket. Anbefales virkelig. Personalet hadde god peiling, både på maten og vinen.

Takk, selmahei

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Jeg var på sumo
Å spiste for første gang nå nylig. Jeg bestilte chefens anbefalning, en biffrett. Maten var helt nydelig, kjøttet var perfekt stekt og smeltet i munnen. Mye gode smaker. Servicen og stemningen her var veldig bra. Anbefaler å booke bord, det var mye mennesker her!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 2. desember 2018

God sushi og bra service til en grei pris. Sentral beliggenhet midt på Solli Plass. Kan anbefales på det varmeste, husk å bestille bord!

Takk, Inefoss
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Utsøkt sushi, fantastisk service og freshe lokaler. Absolutt anbefalt og vil i aller høyeste grad bli besøkt igjen. Positivt overrasket over den godt utstyrte styling loungen i underetasjen.

Takk, Trek589307
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke siden Rå Sushi (nå kun i Tromsø) har jeg opplevd så kreativ og variert sushi meny, mye i Oslo er likt (etter vår erfaring). Meg og min partner drar hit jevnlig da maten og atmosfæren er helt topp, tilbyr også uteservering om sommeren. Ved et par anledninger har musikken vært noe høy.

Takk, 463francor

Reisende som så på Sumo Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Solli Plass? Del dine erfaringer!