“Bursdag”
Anmeldelse av Sumo Solli Plass

Sumo Solli Plass
Anmeldt 27. juli 2020

Var en gjeng på 7 stykker. Fint sted. Veldig blid og hyggelig servitør, og det var forsåvidt resten av personalet også. Maten var litt kjedelig. En av oss tok "thai basilikum" som ikke smakte noen ting. Desserten var klart best.
Toalettet var faktisk den store overraskelsen. Det er det fineste restaurant toalettet jeg har vært på i Norge til nå. Følte at jeg var på SPA et lite øyeblikk:)

Takk, Stig E

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Var med familien. God mat, særlig poke bowls, god og rask service. Mulig å sitte ute. Vi ble veldig fornøyde.

Takk, Natalia E
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Var en gjenge på 7 stk som skulle ut og kose oss med mat og drikke.
Det tok 1 time før maten ble servert, 45 minutter før vi fikk øl på bordet. Drikkebestillinger ble glemt og drikken kom aldri.
Maten ble servert med bestikk opp ned i maten.
Til unnskyldning fikk vi at det var så travelt... men mtp covid 19 så var halve restauranten tom. Så kan ikke forstå at det var så veldig travelt...

1  Takk, 485catharinat
Anmeldt 16. juni 2020

Hit kommer vi ikke tilbake!
Vi var 4 kolleger som møttes til lunsj.
Vi ventet i 30 min før vi fikk bestilt, da vi endelig fikk bestilt ventet vi i over 1 time på maten!! Og i tillegg hadde de glemt en bestilling som igjen tok 20 min å få, så vedkommende måtte kaste i seg maten på 10 min. 2 timers lunsj har vi ikke tid til!
Som kompensasjon tilbød de oss gratis kaffe!! Måtte diskutere oss fram til ytterligere avslag. Restaurantsjefen nektet å komme ut å snakke med oss, men sendte servitøren som ikke har noe som helst mulighet til å gi avslag. Elendig lederskap!
Alt i alt dårlig service, rotete kjøkken, under middels mat, ikke verdt pengene, hold dere unna!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LinnOkk
Anmeldt 14. juni 2020

Vi var 6 voksne personer som bestilte mat og drikke, etter mat bestilte vi noen drinker. i påvente av drinkene fikk vi beskjed om at vi hadde bordet kun 15 min til....noe som ikke hadde blitt opplyst med ankomst. resultat at hovmester kanselerte siste ordre for å få frigitt bordet tross at det var flere ledige bord rundt oss! Elendig service, arrogant hovmester som bare kjørte over oss og ikke opplevdes smidig i det hele tatt. Stedet nbefales ikke!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Siv2404

Reisende som så på Sumo Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Solli Plass? Del dine erfaringer!