“Resturant besøk”
Anmeldelse av Sumo Solli Plass

Sumo Solli Plass
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var her i sommer med noen venner og hadde en helt fantastisk stund her. Veldig god mat med store posjoner. Veldig hyggelig betjening, bil spesielt skryte av vår servitør som var veldig behjelpelig og trivelig hele kvelden. Tror han het Natnael og var veldig hyggelig og flink i jobben sin.

Takk, 497sofieh

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelige ansatte. Vår servitør var ekstremt hjelpsom og fulgte opp oss bra hele kvelden. Spurte etter hans navn, tror det var Natnael, veldig flink og hyggelig type!

Takk, Flyer11278361246
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

God mat og store porsjoner på hamburger, barnemeny og stekt ris. Kunne vært større porsjoner på sushi. Fikk maten på 15 min.

Takk, Sherpa58915918925
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Sumo på Solli har tapt seg med årene. Kanskje da hovmester Alicia sluttet og tok med mange fra staben til Kød. Eller var det pga pandemien og nedstengning?
Servicen er dårlig, ingen oppfølging når du bestiller via App som vi nå er blitt vant til.
Ventet 45 minutter på Sushi, som virket som den var laget dagen før. Kald, smakløs og med knusktørr ingefær. Vårrullene har ved de to siste besøkene vært seige og lunkne - muligens varmet opp fra i går.
Fritert scampi smakte godt, crispy og varme.

Med det gode restauranttilbudet som er på Solli bør man heller styre unna Sumo og prøve Kverneriet (alltid topp service) eller naboen Frenchie med nydelig mat, super service.

1  Takk, CatharinaS590
Anmeldt 29. juni 2021

Vi var to som spiste hos dere i dag. Den ene fikk maten først, så tok det lang tid før den andre fikk maten. Fikk ingen kompensasjon for dette heller. Jobber selv på restaurant og gir gjestefri (gratis mat) ved feil eller forsinkelser. Skuffet over servicen.

Takk, marenanastasia

Reisende som så på Sumo Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Solli Plass? Del dine erfaringer!