“Fantastisk mat men..”
Anmeldelse av Sumo Solli Plass

Sumo Solli Plass
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kom, ba om bord ute. Kelneren skulle sjekke opp. Men glemte oss tydeligvis.

Hadde bort 21.15 og fikk beskjed om å skynde oss da kjøkkenet stengte 22. Vi får ikke tid til dessert.
Det gjorde vi, men maten kom ikke før en time senere... Da kom forretter og hovedretter samlet.

Nydelig mat så trekker opp. Men en klein opplevelse.

Takk, Akvario

Anmeldt 23. juli 2021

Vi fikk servert en utrolig god forrett samt hovedrett. De ansatte var imøtekommende og behjelpelig! Vil spesielt skryte av servitøren vi hadde ved våres bord som kom innom hele tiden for å sjekke om alt var i orden!( mørkt hår og østlandsdialekt). Kommer absolutt tilbake!

Takk, Oslove123
Anmeldt 21. juli 2021

Vil skryte av kjempe god sushi og kjempe god oppvartning av hyggelige servitører! Spesielt vårt bords servitør, en ung mann med mørke krøller var pratsom og behjelpelig hele kvelden.

Takk, Iloveoslo2455
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var her i sommer med noen venner og hadde en helt fantastisk stund her. Veldig god mat med store posjoner. Veldig hyggelig betjening, bil spesielt skryte av vår servitør som var veldig behjelpelig og trivelig hele kvelden. Tror han het Natnael og var veldig hyggelig og flink i jobben sin.

Takk, 497sofieh
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelige ansatte. Vår servitør var ekstremt hjelpsom og fulgte opp oss bra hele kvelden. Spurte etter hans navn, tror det var Natnael, veldig flink og hyggelig type!

Takk, Flyer11278361246

Reisende som så på Sumo Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Solli Plass? Del dine erfaringer!