“Dårligere service skal du lete lenge etter”
Anmeldelse av Sumo Solli Plass

Sumo Solli Plass
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Verste servicen jeg har opplevd. Vi bestilte hver vår forrett, hvor det tok 45 minutter før den første kom. Vi spurte hvor den andre forretten ble av etter det hadde gått 15 minutter etter vi fikk den første. Deretter fikk vi den sammen med hovedretten uten en eneste unnskyldning fra personalet. Det var også mye rot med bestilling av drikke hvor vi fikk feil flere ganger.

Takk, 9999ks

2024 av 226 anmeldelser

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meget god service og mat. Vi var fem stykker som alle var veldig fornøyd med atmosfæren og maten. Restauranten anbefales. Kommer gjerne igjen.

Takk, hpsoss
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kom, ba om bord ute. Kelneren skulle sjekke opp. Men glemte oss tydeligvis.

Hadde bort 21.15 og fikk beskjed om å skynde oss da kjøkkenet stengte 22. Vi får ikke tid til dessert.
Det gjorde vi, men maten kom ikke før en time senere... Da kom forretter og hovedretter samlet.

Nydelig mat så trekker opp. Men en klein opplevelse.

Takk, Akvario
Anmeldt 23. juli 2021

Vi fikk servert en utrolig god forrett samt hovedrett. De ansatte var imøtekommende og behjelpelig! Vil spesielt skryte av servitøren vi hadde ved våres bord som kom innom hele tiden for å sjekke om alt var i orden!( mørkt hår og østlandsdialekt). Kommer absolutt tilbake!

Takk, Oslove123
Anmeldt 21. juli 2021

Vil skryte av kjempe god sushi og kjempe god oppvartning av hyggelige servitører! Spesielt vårt bords servitør, en ung mann med mørke krøller var pratsom og behjelpelig hele kvelden.

Takk, Iloveoslo2455

Reisende som så på Sumo Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Solli Plass? Del dine erfaringer!