“Uvennlig mottakelse og manglende service”
Anmeldelse av Sumo Solli Plass

Sumo Solli Plass
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Uvennlig mottakelse.
Vi skulle kun sitte ned for litt drikke, men ble fullstendig oversett av servitørene, som etter en stund viste til hovmesteren som var inne. Dette stedet har også uteservering.
Det var tidlig søndag og godt med plasser. Hovmester spurte om vi skulle spise, noe vi benektet, og vi fikk til svar uten et smil: her er det spiseplikt! Dere kan få 30 minutter.
Hun fikk til svar at det er ikke noe som heter spiseplikt.
Vi følte oss overhodet ikke velkomne og gikk videre til et annet sted hvor vi både fikk drikke og vi spiste.
Vel er det kjent at man man mangler fagpersonal i bransjen, men service og smil kan de fleste by på.

Takk, Claus E

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en herlig kveld på Sumo med veldig god mat og flott oppfølging av personalet. Smakene er veldig gode og porsjonere store. Virkelig et høydepunkt i ferien!

Takk, Trine Gravdal L
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Verste servicen jeg har opplevd. Vi bestilte hver vår forrett, hvor det tok 45 minutter før den første kom. Vi spurte hvor den andre forretten ble av etter det hadde gått 15 minutter etter vi fikk den første. Deretter fikk vi den sammen med hovedretten uten en eneste unnskyldning fra personalet. Det var også mye rot med bestilling av drikke hvor vi fikk feil flere ganger.

Takk, 9999ks
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Meget god service og mat. Vi var fem stykker som alle var veldig fornøyd med atmosfæren og maten. Restauranten anbefales. Kommer gjerne igjen.

Takk, hpsoss
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kom, ba om bord ute. Kelneren skulle sjekke opp. Men glemte oss tydeligvis.

Hadde bort 21.15 og fikk beskjed om å skynde oss da kjøkkenet stengte 22. Vi får ikke tid til dessert.
Det gjorde vi, men maten kom ikke før en time senere... Da kom forretter og hovedretter samlet.

Nydelig mat så trekker opp. Men en klein opplevelse.

Takk, Akvario

Reisende som så på Sumo Solli Plass, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sumo Solli Plass? Del dine erfaringer!