“Hyggelig bydelsrestaurant med god burger”
Anmeldelse av Cafe Teater & Bistro AS

Cafe Teater & Bistro AS
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering
Beskrivelse: Café Teater er sentralt plassert på flotte Torshov med utsikt over Lilleborgbanen. Bygningen er fra 1899 og byr på en koselig og intim atmosfære. Maten vår er basert på ekte håndverk, kombinert med solid og tradisjonell husmannskost med mange deilige smaker og spennende, moderne kombinasjoner.
Anmeldt 20. desember 2018

Var her i sommer med fint vær og uteservering. Hyggelig å sitte utenfor gamle trikkestallen på Torshov å spise burger. Fint at historiske bygg blir tatt vare på etter at de ikke lenger er soverom for trikken -men nå kult bydelsteater og spisested. Anbefaler å støtte opp om kulturlivet i nabolaget, og stedet her er uansett verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Litt gjemt i gammelt bygg, veldig koselig kafé med god stemning og atmosfære. Maten var mektig og mye og god til greie priser. Hyggelig service og rask levering.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Vi har bodd på Torshov i 8 år og har spist her jevnlig alle årene, men stadig sjeldnere. Maten er alltid god og som forventet. Det er bra nok mat for prisen og man blir mett. Det er godt utvalg i øl. Uteserveringen er fin om sommeren, men pga trolig TREG service blir det som skal være en hyggelig opplevelse bare irriterende. Med små barn blir det også vanskelig å velge å spise her fordi man aldri vet når maten kommer. Det er treghet i alle ledd og man må alltid selv ta kontakt: ingen hyggelig smil og velkomst når vi setter oss, får menyer først etter 10 min, bestille mat etter ytterligere 15 min og da har ingen tatt drikkebestilling i mellomtiden, får ikke drikke (enkle vannglass) før maten kommer og når maten kommer får bare 3 av 4 maten. Underveis har man «mast» på kelner flere ganger. Etterspør maten fra en annen kelner som løper inn og finner en halvvarm pizza som stod og ventet. Ingen beklagelse gitt. Maten er som vanlig god. Må også be om regning.

Bra:
- god mat med jevn kvalitet
- prisnivå er OK
- nærhet til bosted
- fin uteservering

Dårlig
- elendig service
- må etterspør alt: drikke, bestilling, menyer, regning
- føler seg lite verdsatt som gjest

Takk, lilleno
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Denne restauranten fikk for ikke lenge siden utmerket omtale i flere aviser. Jeg synes ikke det var fortjent. Restauranten er OK, ligger i fine omgivelser ved Thorshov, kjent for spennende arkitektur. Menyen er enkel - servicen OK. Vi bestilte salat til forrett, villsvin og biff til hovedrett. Vi ventet lenge og vel på maten, og da den til slutt kom - fikk vi både forretten og hovedretten samtidig. Merkelig - har aldri opplevd noe slikt før. Til dessert delte vi en Tiramissu, som var ganske tam i smaken. Fint å ha prøvd noe nytt, men vi kommer nok ikke igjen.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 451sisselb
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Maten på cafe teater er ubeskrivelig vi spiste tagliatelle rustika villsvin og entrecôte
Top service hyggelig ansatte og RIMELIG

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ficoli

Reisende som så på Cafe Teater & Bistro AS, så også på

Har du vært i Cafe Teater & Bistro AS? Del dine erfaringer!