“Kjedelig ramen”

Sapporo Ramen Bar åpent fra 13-19
Vurdert som nr. 30 av 79 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi dro til Mathallen for å sjekke ut Sapporo ramen bar, med forholdsvis høye forventninger. De ble desverre ikke innfridd.
Spiste spicy ramen, som var litt spicy, men ellers ganske så tamt. Lite smak her desverre.

Dato for besøk: september 2021
Takk, HavardHa

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

God ramen. Vi bestilte spicy ramen og denne var passe spicy. Kjøttet var mørt og nudlene var bra kokt. Helt greit lokale. Maten var raskt ferdig.

1  Takk, ellen_svh
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk og autentisk smak. Hyggelig personale og mye mat for pengene. Aldri blitt skuffet. Å dra hit med noen som ikke har hatt ramen før er alltid en god idé.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, sveinolavheitmann
Anmeldt 6. februar 2021

Vi skulle spise en god ramen i dag (det var det vi håper på) i stedet ble det en forferdelig opplevelse. Å ha hår i maten både for meg og min samboer var ikke noen hyggelig opplevelse. Vi stopper å spise og dro et annet sted.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Aprfabs
Anmeldt 3. desember 2020 via mobile enheter

Knallbra Ramen Shoyu m hjemmelaget Kimchi sidedish. Rettferdig pris, hyggelig personale og god stemning.
Kommer gjerne tilbake for å prøve andre ting på menyen!!
Anbefales

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Fred F

Reisende som så på Sapporo Ramen Bar åpent fra 13-19, så også på

Har du vært i Sapporo Ramen Bar åpent fra 13-19? Del dine erfaringer!