Expedia.comUSD 84
Vio.comUSD 84
Trip.comUSD 84
Anmeldt 26. oktober 2018

Hotellrommet var veldig rent, betjeningen behjelpelig og hyggelig.
Rommet var veldig slitt og ting var ødelagt på hotellrommet.
TV'en hadde en grønn strek nedover skjermen, håndkleholderen datt av festene og vannkranen var løs. Disse tingene var ikke noe som gjorde en stor forskjell i oppholdet, men det trekker litt ned.
Det var mulighet å kjøpe baguetter og mat i lobbyen ettersom hotellet ikke har frokost.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, niillashn
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende relativt sentralt, på Youngstorget. Rask innsjekk, hyggelig resepsjonist. Greit rom, pent baderom. Gode senger. Renhold og nye håndduker kun hver 4. dag. Hadde rom mot bakgården, anbefales.

Takk, StianTRD
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Hvis du trenger en plass og sove ute mer eller mindre, er dette en super plass. Det er nært sentrum og kollektivforbindelser. Hvis du har tenkt å være mye på hotellet, ville jeg valgt et annet hotell. Men hvis du kun skal ha en plass og sove er dette toppen.

2  Takk, 231ginah
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet som gjør at du føler deg hjemme. Særdeles høflig og imøtekommende betjening. Rent og pent, herlige senger. Hotellet ligger sentralt på Youngstorget -Gangavstand til det aller meste. Aker brygge/Akreshus festning går en på 10 minutter. Gitt at du ikke trenger frokost er dette ett meget godt hotellvalg midt i Oslo

1  Takk, 12olam
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet 2 netter, men siden vi kun var der for å sove, var det helt ok. Rommet var lite, og senga smal. Rent og pent. Utrolig hjelpsomme og blide resepsjonister! Veldig fornøyd med servicen Anbefales for kortere opphold, da det ikke skiftes håndklær og vaskes hver dag. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Reiseglad2013