Trip.com
Travelocity
Anmeldt 29. oktober 2018

Helt ok kun for å sove. Rommet var i minste laget.
Minus at de ikke engang hadde noe glass inne på rommet så man kunne drikke vann.
Veldig enkel standard.
Rask inn og utsjekk! Hyggelige folk i bar/resepsjon.

Takk, GuroS107
Anmeldt 28. oktober 2018

Bodde her en natt i oktober 2018. Hotellet er pent, rent og moderne, og ikke minst veldig lett å finne. Veldig hyggelige folk i "barception", som det ble kalt. Kult at hotellet tør å skille seg ut på denne måten sammenlignet med andre. Rommet var helt greit i størrelsen for en person, og meget behagelig seng. Hvis jeg skal trekke ned på noe, så må det være at det var ingen bord på rommet hvor man kan sette PC osv. Alt i alt et flott hotell, og jeg kan si at jeg har funnet mitt faste hotell ved fremtidige besøk i hovedstaden.

2  Takk, AndreasV694
Anmeldt 26. oktober 2018

Hotellrommet var veldig rent, betjeningen behjelpelig og hyggelig.
Rommet var veldig slitt og ting var ødelagt på hotellrommet.
TV'en hadde en grønn strek nedover skjermen, håndkleholderen datt av festene og vannkranen var løs. Disse tingene var ikke noe som gjorde en stor forskjell i oppholdet, men det trekker litt ned.
Det var mulighet å kjøpe baguetter og mat i lobbyen ettersom hotellet ikke har frokost.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, niillashn
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende relativt sentralt, på Youngstorget. Rask innsjekk, hyggelig resepsjonist. Greit rom, pent baderom. Gode senger. Renhold og nye håndduker kun hver 4. dag. Hadde rom mot bakgården, anbefales.

Takk, StianTRD
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Hvis du trenger en plass og sove ute mer eller mindre, er dette en super plass. Det er nært sentrum og kollektivforbindelser. Hvis du har tenkt å være mye på hotellet, ville jeg valgt et annet hotell. Men hvis du kun skal ha en plass og sove er dette toppen.

2  Takk, 231ginah