Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Selv om dette hotellet ikke serverer frokost har man mulighet til å kjøpe det.

Rommet er rent og pent.
Man blir møtt av hyggelige ansatte.

Ikke så langt unna sentrum eller hvis man skal i andre butikker.

Prisen er veldig bra

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 414kaib
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

For 1195 kr burde man fått mer, men bevares, rent og ryddig rom - ingenting "ekstra" utenom en TV med treig fjernkontroll og dusj med mye trykk også i 8. etg. Enkel og grei innsjekk - fullstendig self service, utsjekk ikke like enkel. Måtte vente på barbetjenten selv om det egentlig bare var "keydrop". Så greit om man bare skal sove og dusje, men forventer man noe ekstra er det et mange hoteller i Oslo som gir det for noen få hundrelapper ekstra. Og der får du attpåtil frokost inkludert...

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 29. oktober 2018

Helt ok kun for å sove. Rommet var i minste laget.
Minus at de ikke engang hadde noe glass inne på rommet så man kunne drikke vann.
Veldig enkel standard.
Rask inn og utsjekk! Hyggelige folk i bar/resepsjon.

Takk, GuroS107
Anmeldt 28. oktober 2018

Bodde her en natt i oktober 2018. Hotellet er pent, rent og moderne, og ikke minst veldig lett å finne. Veldig hyggelige folk i "barception", som det ble kalt. Kult at hotellet tør å skille seg ut på denne måten sammenlignet med andre. Rommet var helt greit i størrelsen for en person, og meget behagelig seng. Hvis jeg skal trekke ned på noe, så må det være at det var ingen bord på rommet hvor man kan sette PC osv. Alt i alt et flott hotell, og jeg kan si at jeg har funnet mitt faste hotell ved fremtidige besøk i hovedstaden.

2  Takk, AndreasV694
Anmeldt 26. oktober 2018

Hotellrommet var veldig rent, betjeningen behjelpelig og hyggelig.
Rommet var veldig slitt og ting var ødelagt på hotellrommet.
TV'en hadde en grønn strek nedover skjermen, håndkleholderen datt av festene og vannkranen var løs. Disse tingene var ikke noe som gjorde en stor forskjell i oppholdet, men det trekker litt ned.
Det var mulighet å kjøpe baguetter og mat i lobbyen ettersom hotellet ikke har frokost.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, niillashn