Priceline
Vio.comUSD 82
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er bra med tanke på prisen. Fine og komfortable rom. Plasseringen er kjempe bra og veldig nær setrum. Det beste med hotellet er at Burger Bite er rett over gata. Her er det svært god mat til en rimelig pris.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Rune H
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Lite rom, ikke det reneste jeg har sett. Tynn glassdør med gliper rundt inn til badet- så anbefales ikke for helt nye par som skal på romantisk reise for å si det sånn hyggelig mann i baten i lobbyen. Ingen frokost. Ikke daglig rengjøring/håndklær.

2  Takk, G9921RJjulieb
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Selv om dette hotellet ikke serverer frokost har man mulighet til å kjøpe det.

Rommet er rent og pent.
Man blir møtt av hyggelige ansatte.

Ikke så langt unna sentrum eller hvis man skal i andre butikker.

Prisen er veldig bra

1  Takk, 414kaib
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

For 1195 kr burde man fått mer, men bevares, rent og ryddig rom - ingenting "ekstra" utenom en TV med treig fjernkontroll og dusj med mye trykk også i 8. etg. Enkel og grei innsjekk - fullstendig self service, utsjekk ikke like enkel. Måtte vente på barbetjenten selv om det egentlig bare var "keydrop". Så greit om man bare skal sove og dusje, men forventer man noe ekstra er det et mange hoteller i Oslo som gir det for noen få hundrelapper ekstra. Og der får du attpåtil frokost inkludert...

1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 29. oktober 2018

Helt ok kun for å sove. Rommet var i minste laget.
Minus at de ikke engang hadde noe glass inne på rommet så man kunne drikke vann.
Veldig enkel standard.
Rask inn og utsjekk! Hyggelige folk i bar/resepsjon.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, GuroS107