Rune V
Jessheim, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 25. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Sarah O L, ReceptionschefComfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. feb. 2019
Hei 451runev

Herlig å høre at vårt hotell matchet dine behov.

Vi på Comfort Xpress fremmer en sunn livstil, men selvsagt ikke i den graden at det ska lukte i gjeste rom.

Kom gjerne å besøk oss igjen.
kr 3 772
  • Radissonhotels.com
    kr 2 005
0.6 km fra Comfort Hotel Xpress Youngstorget
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
  • Trip.com
0.9 km fra Comfort Hotel Xpress Youngstorget
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Ble plassert i et rom 2 etasjer under bakkeplan, rommet var ikke topp vasket og fremstår litt kjelleraktig. Sengen va grei og badet greit. Kult kunstnerisk hotell, men fremstår delvis rotete og skittent. Og det er veldig lytt utmot gangen. Kanalpakke med tvnorge kanaler og svt. Treningsrommet hadde dårlig luft og 2 tredemøller - en ødelagt og en delvis ødelagt så litt kjipt når hotellvalget falt på dette på grunn av 24/7 trening. Kjapp innsjekk og trivelig personale, men tar nok ikke turen hit igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Annicken H
Sarah O L, Receptionschef på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2019

Hei Annicken

Takk for din tilbakemelding. Og tusen takk for att du gjorde oss oppmerksom på tredemølla!

Tar du turen inom Oslo se nare i år, kom gjerne på besøk til oss senare i år. Vi gleder oss til ny oppussing.

Ha en herlig dag videre

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er bra med tanke på prisen. Fine og komfortable rom. Plasseringen er kjempe bra og veldig nær setrum. Det beste med hotellet er at Burger Bite er rett over gata. Her er det svært god mat til en rimelig pris.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Rune H
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Lite rom, ikke det reneste jeg har sett. Tynn glassdør med gliper rundt inn til badet- så anbefales ikke for helt nye par som skal på romantisk reise for å si det sånn 😂 hyggelig mann i baten i lobbyen. Ingen frokost. Ikke daglig rengjøring/håndklær.

2  Takk, G9921RJjulieb
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Selv om dette hotellet ikke serverer frokost har man mulighet til å kjøpe det.

Rommet er rent og pent.
Man blir møtt av hyggelige ansatte.

Ikke så langt unna sentrum eller hvis man skal i andre butikker.

Prisen er veldig bra

1  Takk, 414kaib
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

For 1195 kr burde man fått mer, men bevares, rent og ryddig rom - ingenting "ekstra" utenom en TV med treig fjernkontroll og dusj med mye trykk også i 8. etg. Enkel og grei innsjekk - fullstendig self service, utsjekk ikke like enkel. Måtte vente på barbetjenten selv om det egentlig bare var "keydrop". Så greit om man bare skal sove og dusje, men forventer man noe ekstra er det et mange hoteller i Oslo som gir det for noen få hundrelapper ekstra. Og der får du attpåtil frokost inkludert...

1  Takk, Roy50srg