Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte rom via nettsiden for meg og mine to barn. Fikk først et rom med to enkeltsenger. Etter to rombytter fikk vi rom med tre senger. Resepsjon var veldig hjelpsom og hjalp oss med rombytte, uten sure miner. Veldig bra! Frokost ok fra salgsdisken. Alt i alt et utmerket hotell med excellent service!

1  Takk, Knut Andre H
Sarah O Larsson, Other på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei Knut Andre

Tusen takk for din fine tilbakemelding!

Ønsker dere en fin sommer og varmt velkommen tilbake til oss

:-)

Anmeldt 22. juni 2020

Fint hotell, når man bare skal overnatte. Sentralt for shopping og opplevelser. Flott takterrasse, med utsikt. Koselig å sitte der på sommerkvelden før man går i seng. Koselige og behjelpelige ansatte også. Litt festbråk på natta fra et rom og litt for myk madrass er eneste jeg har å "klage" på.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, brummtussi
Sarah O L, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Brummtussi,

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, og da kanskje be om et rom i 10:e etage..

Inntil videre: ha en fantastisk sommer

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Bodde en natt. Super service ved ankomst.
Rent flott rom. Hadde alt en trenger .
Beliggenhet er perfekt. Nær alt hva Oslo har å tilby.
God enkel frokost kjøpes i resepsjonen.
Hyggelige alle som jobber der.
Anbefales

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 550Aleksander

Hei 550 Alexander

Tusen takk for fine ord.

Så fint att oppholdet stod til forventningene.

Ønsker deg en flott sommer, og kom gjerne å besøk oss igjen

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Fine lokaler, veldig hyggelig personell. Rommet var stort og lyst, godt vedlikeholdt og renslig.
Ulempen var at vindene var mot en sliten bakgård/delvis revet bygg, så fikk ikke åpnet vinduene. Ventilasjonen var ikke overdrevent god, så dårlig luft når man våknet. Personalet beklagde dette, og fortalte oppgradering/utbedring pågikk, og at dette kunne påvirke kapasiteten!
Alt i alt greit fornøyd, med tanke på den billige prisen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, tormatglad
Sarah O L, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Tormatglad,

Tusen takk for din feedback!

Yess, vi holder ut nå siste tiden i byggeprosessen.

Kommer du innom oss igjen før høsten, kan dere be om ett rom høyre opp i etasjene.

Til da, travel safe :-)

Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Jeg har tidligere overnattet på dette hotellet og opplevde da at tv-systemet ikke fungerte. Klaget på dette og ble lovet at dette skulle de ta tak i. Et år senere er problemet fortsatt der. Dette hotellet tar ikke kunders tilbakemeldinger seriøst.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 572einark
Sarah O L, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hei 572einark

Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi tar det absolutt seriøst, og er veldig lei oss for at ting ikke har fungert som de skal eller er som forventet, det skal de selvfølgelig gjøre. Men vi kan med glede meddele at vi nå pusser opp og bygger ut hotellet, og i den sammenheng vil vi få på plass nye TV-løsninger på alle rom! I mellomtiden anbefaler vi å stikke innom vår Barception for noe godt å drikke og en snack, eller kanskje en tur i nærområdet? Spør oss gjerne om tips til aktiviteter :)

Ha en fin dag