Bodil Irene Ø
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Sarah O Larsson, OtherComfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. aug. 2020
Bodil,

Tusen takk for din feedback!
Kom snart på besøk igjen, og be om familie rom i de øvre etasjer

Alt godt
kr 2 010
    kr 2 010
0.6 km fra Comfort Hotel Xpress Youngstorget
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
    kr 1 102
0.9 km fra Comfort Hotel Xpress Youngstorget
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 18. juli 2020

Bare velkomsten fra Sarah i resepsjonen var nok til å jeg kunne satt toppscore på Tripadvisor etter noen minutter på hotellet. Guttungen på 10 og jeg fikk oppgradert til et litt større rom enn bestilt og vi følte oss virkelig velkommen.

Rommet var helt OK norsk standard. Det var rent og alt virket som det skulle. Sømløs oppkobling til internett.

Treningsrommet var lite og jeg savnet en sykkel, men fikk trent greit.

Første natten fikk jeg sove godt. Andre natten kom det plutselig litt bankelyder fra rør i veggen (vil jeg tro) og rørene som gikk opp fra radiatoren begynte å suse veldig. Jeg fikk rett og slett ikke sove. Det endte med at jeg flyttet sengen lengst mulig vekk fra vinduet, helt bort til døren, for å få sove. Der røk dessverre toppscoren.

Men alt i alt hadde vi et veldig hyggelig opphold. Anbefales!

2  Takk, Leif55
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte rom via nettsiden for meg og mine to barn. Fikk først et rom med to enkeltsenger. Etter to rombytter fikk vi rom med tre senger. Resepsjon var veldig hjelpsom og hjalp oss med rombytte, uten sure miner. Veldig bra! Frokost ok fra salgsdisken. Alt i alt et utmerket hotell med excellent service!

1  Takk, Knut Andre H
Sarah O Larsson, Other på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei Knut Andre

Tusen takk for din fine tilbakemelding!

Ønsker dere en fin sommer og varmt velkommen tilbake til oss

:-)

Anmeldt 22. juni 2020

Fint hotell, når man bare skal overnatte. Sentralt for shopping og opplevelser. Flott takterrasse, med utsikt. Koselig å sitte der på sommerkvelden før man går i seng. Koselige og behjelpelige ansatte også. Litt festbråk på natta fra et rom og litt for myk madrass er eneste jeg har å "klage" på.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, brummtussi
Sarah O L, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Brummtussi,

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, og da kanskje be om et rom i 10:e etage..

Inntil videre: ha en fantastisk sommer

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Bodde en natt. Super service ved ankomst.
Rent flott rom. Hadde alt en trenger .
Beliggenhet er perfekt. Nær alt hva Oslo har å tilby.
God enkel frokost kjøpes i resepsjonen.
Hyggelige alle som jobber der.
Anbefales

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 550Aleksander

Hei 550 Alexander

Tusen takk for fine ord.

Så fint att oppholdet stod til forventningene.

Ønsker deg en flott sommer, og kom gjerne å besøk oss igjen

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Fine lokaler, veldig hyggelig personell. Rommet var stort og lyst, godt vedlikeholdt og renslig.
Ulempen var at vindene var mot en sliten bakgård/delvis revet bygg, så fikk ikke åpnet vinduene. Ventilasjonen var ikke overdrevent god, så dårlig luft når man våknet. Personalet beklagde dette, og fortalte oppgradering/utbedring pågikk, og at dette kunne påvirke kapasiteten!
Alt i alt greit fornøyd, med tanke på den billige prisen.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, tormatglad
Sarah O L, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Youngstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Tormatglad,

Tusen takk for din feedback!

Yess, vi holder ut nå siste tiden i byggeprosessen.

Kommer du innom oss igjen før høsten, kan dere be om ett rom høyre opp i etasjene.

Til da, travel safe :-)