Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Tisseflekker på toalett,hår etter barbering i og rundt vasken,skittent golv på bad.Klaga på dette og da skulle dei vaska skikkeligt neste dag,skulle og få 30% avslag på prisen.Dei bytta kun hånddukar neste dag utan å vaske igjen,gjekk og klaga igjen og fikk da nytt rom,,,,,heller ikkje reint der.Hadde det vore mulighet hadde me bytta hotell,føler meg og lurt da eg kun fikk 30%rabatt på første natta.Einaste positive var ok frokost.Har tidligere hatt mange overnattinger på kjedens hotell og vore svært fornøyd,men skygg unna dette hotellet,vi kommer Aldri tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Stig H
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Stig!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er utrolig lei oss for at du fikk et slikt møte med vårt hotell. Dette er ikke innenfor vår standard og vil bli fulgt opp internt. Vi vil ta tilbakemeldingen videre til sine respektive avdelinger, slik at vi kan jobbe med å stadig forbedre oss.

Vi håper at vi får muligheten ønske deg velkommen igjen og overraske deg ved ditt neste opphold. Ta gjerne kontakt med meg i forkant så vil vi skal sørge for at du får et bra opphold

Med vennlig hilsen
Ina Therese Vistung Knutsen
Marketing & Communications Coordinator
ina.therese.vistung.knutsen@choice.no

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Greit plassert om du skal en natt på konsert i Oslo. Minus med hotellet er den "åpne" toalettdøren. Lite info ang frokost osv (som gjorde at vi ikke rakk frokosten), var også liten mulighet til mat på kveldstider. Så vi måtte kjøre ut å handle, men mistet parkeringen og måtte betale parkering for natten. Det var kun en liten kiosk i resepsjonen og en dyr restaurant i 9ende etasje. Burde vært flere gratis parkeringer. Men ellers helt greit hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ann T
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Ann!

Tusen takk for din grundige tilbakemelding. Vi beklager så mye for at du opplevde manglende informasjon om frokosten på hotellet, vi skal se på hvilke måter vi kan informere om dette ytterligere for å skape en mer behagelig opplevelse for våre gjester. I Top Floor prøver vi å ha en variert meny med både A la carte- og Bar-meny med rimeligere retter. I tillegg serverer vi baguetter, wraps og salater i Lounge 24, som er oppe 24 timer i døgnet. Det er leit å høre at du mistet parkeringsplassen din; vi har 65 gratis parkeringsplasser, men her er det “førstemann til mølla”, noe som dessverre kan skape situasjoner som du opplevde.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen!

Vennlig hilsen
Ina Therese Vistung Knutsen
Marketing & Communications Coordinator

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er helt greit, fine rom, god service, god frokost, nært kollektivtrafikk slik at det er lettvint å komme seg til sentrum. Men, og det er et ganske stort men...hva er tanken bak å ha kun en glassvegg inn til badet, med noen centimeters åpning på hver side?? Det gjør toalettbesøk og dusjing til en offentlig opptreden for andre på rommet. Det er fritt innsyn til toalettet dersom du ikke holder deg i ro i et hjørne av rommet når det benyttes av romfølge. Fungerer dersom du bor alene på rommet, fungerer til nød dersom du bor sammen med noen som allerede vet alt om deg og som også kan få innsyn i dine toalettvaner. Skjønner bare ikke tankegangen bak disse glassdørene og er nysgjerrig på hvem som tenkte dette kunne være en god ide?!? Jeg kommer nok ikke til å benytte dette hotellet igjen så framt jeg ikke reiser alene...

Takk, scnuppa
AnnelieTell, General Manager på Quality Hotel 33, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere opplevde servicen vår som trivelig.
Hva? Liker du ikke å “do your private business” med tilskuere?
Selvfølgelig gjør du ikke det, vi noterer din tilbakemelding og vi jobber allerede med alternative løsninger for de bade dørene for fremtiden. Vi vil se videre på hvilke forbedringer vi kan gjøre ved hotellet, så alle våre gjester kan gjøre sitt fornødne uten å tenke på de andre på rommet. Vi håper vi kan ønske deg velkommen igjen (med følge) i fremtiden.

Annelie Tell
General Manager
Quality Hotel 33

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde igjen på Quality Hotel 33 under et familiebesøk i Oslo. Her er rimelige priser på rommet. Standarden på rommene er god og de er romslig. Her kan man greit parkere bilen gratis rett utenfor hotellet. Bygningen er et arkitekttegnet 70- talls bygg med særpreg. Her får man servert god frokost. Hotellet kan anbefales!

1  Takk, Erlend1973

Hei Erlend!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding her på Tripadsvisor!

Det varmer at du vil anbefale oss! Skal gi komplimentene videre til 'The Breakfast Club'!
Visst er det kult med vår særpregne bygning- vi er kjempe stolte.

Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan gjøre for deg i fremtiden.

Annelie Tell
General Manager
Quality Hotel 33

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Det skal sies at gledet meg til å komme til dette hotellet. Flere bekjente som har skrytt av stedet og det skulle gå rimelig greit å komme seg dit med T-banen.

Jeg forespurte dagen før om jeg kunne få tidlig innsjekk og sen utsjekk (mot ekstra kostnad), men fikk aldri noe tilbakemelding. Bare noen få timer før jeg trengte å komme sendte jeg epost til resepsjonen for å få tilbakemelding. Da fikk jeg svar veldig fort og fikk ærlige beklagelser for at jeg ikke hadde hørt noe, men alt var i orden.

Jeg kom til hotellet og ble møtt av samme resepsjonist som jeg hadde skrevet epost med. Igjen så fikk jeg beklagelser, og pga. heftelsene jeg hadde så fikk jeg oppgradert rommet og gratis tidlig innsjekk og sen utsjekk. Positivt!

Jeg fikk rom i 7. etasje og vekk fra Østre Aker vei. Det var veldig stille og rolig.

Men det er noen ting som ikke er fullt så bra. Rommene bærer preg av at bygget er gammelt og jeg har forståelse for at bygningen er fredet. Men det er nok mulig å oppgradere litt. Se bilde fra badet.

Frokosten var også en nedtur. Hadde forventet masse svinebacon, men det var det ikke så lett å finne her. Brødet var også veldig tørt.

Og at det er forholdsvis kort vei til Risløkka T-banestasjon. Ja, det er i grunn det, men det er litt vrient å finne veien til hotellet første gang. Og når du først er på vei, så er det ganske tungt hvis du har mye bagasje å dra på. Spesielt med tanke på gangbroen over Østre Aker vei.

Jeg bestilte standardrom og betalte deretter. Da jeg fikk se det oppgraderte rommet så lurer jeg på hvordan standard-rommene er. Prisen syntes jeg ikke matchet det oppgraderte rommet en gang. Litt skuffende.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Henrik P